loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید مراقب ضد حملات ناپولی باشیم
ونگر: باید مراقب ضد حملات ناپولی باشیم

ونگر: باید مراقب ضد حملات ناپولی باشیم


این دو تیم که کار خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی شروع کردند در ماه آگوست و در امارات کاپ هم به مصاف هم رفتند که در یک بازی جذاب به تساوی 2-2 رسیدند.

ونگر از آن بازی درس گرفته و از لورنزو اینسینیه به عنوان یک بازیکن کلیدی در توانایی این تیم برای تبدیل از حالت دفاع به حمله نام می برد.

" او بازیکن پر تحرکی است، او قد بلندی ندارد ولی بسیار سریع است و در تبدیل از حالت دفاع به حمله بسیار خوب کار می کند. او قدرت دریبل خوبی هم دارد و در حرکاتش با هوش کار می کند. این خصوصیات او را به بازیکن جالبی تبدیل می کنند.

" در بازی امارات کاپ یک چیز توجه مرا جلب کرد و آن هم وقتی بود که آنها توپ را در اختیار می گرفتند خیلی سریع با بازیکنانی مثل کایخون، همسیک، اینسینیه و هیگواین حمله خود را آغاز می کردند. وقتی صاحب توپ می شدند مثل یک بمب به سمت شما هجوم می بردند. برای ما تبدیل از حالت تهاجمی به تدافعی باید خیلی سریع صورت بگیرد."

پیروزی آرسنال در این بازی گام بزرگی برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان خواهد بود. ناپولی در بازی اول خود موفق به شکست دورتموند شد و ونگر به خوبی از کیفیتهای نایب قهرمان فصل گذشته سری آ مطلع است.

" نتیجه ای که آنها کسب کردند برای خیلی از مردم جای تعجب داشت چون دورتموند فصل گذشته با نمایش هایی خوب به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود. شکست آنها قطعاً یک چیز خاص است و موجب بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان ناپولی شده است. ما از امارات کاپ می دانیم که آنها تیم خوبی هستند، ضمناً ما این را هم می دانیم که برای صعود به دور بعد بازیهای خانگی بسیار مهم هستند.

" ما شروع بسیار خوبی داشته ایم و اگر بازی دوم را در خانه ببریم شانس بسیار خوبی برای صعود خواهیم داشت اما من نمی خواهم بگویم این بازی یک بازی سرنوشت ساز است.

" بعد از این بازی می توان گفت نتیجه به دست آمده برآورد خوبی از تیمهای صعود کننده به ما می دهد. اجازه دهید به خوبی با این شرایط کنار بیاییم، آن وقت روحیه ای خوب و مثبت برای تمام کردن کار خواهیم داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰