loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: فوتبال هنوز یک ماجراجویی است
ونگر: فوتبال هنوز یک ماجراجویی است

ونگر: فوتبال هنوز یک ماجراجویی است


مرد فرانسوی آرسنال روز 1 اکتبر هفدمین سالگرد حضور خود در آرسنال را جشن خواهد گرفت - روز بازی مقابل ناپولی - و همین موضوع باعث شد او در کنفرانس خبری امروز در این مورد صحبت کند.

ونگر به ثباتی که از سال 1996 داشته افتخار می کند و اذعان می کند او پیشنهادات دیگر خود را به خاطر کیفیت های خاص موجود در آرسنال رد کرده است.

" زمان زیادی می گذرد ولی انگار اینگونه نبوده است. نمی دانم این 17 سال چگونه گذشت.

" شغل ما یک مزیت دارد. شما فقط به بازی بعدی فکر می کنید. هیچگاه به عقب نگاه نمی کنید. به اعتقاد من این مهمترین چیز است. البته اگر به گذشته نگاه کنید تلاش و زحمات زیاد و ثبات در پس آن را مشاهده می کنید. ولی برای من جالب ترین چیز بازی فرداست.

" هیچ وقت این فکر به ذهنم خطور نکرده که دیگر کافیست. من حتی عطشم به ادامه کار بیشتر شده است. به نظر من نکته خوبی که در فوتبال هست غیر قابل پیش بینی بودن آن است و بازی بعدی همیشه یک کشف جدید و یک ماجراجویی جدید است پس شما روی آن تمرکز می کنید. بقیه چیزها فقط برای دکور است.

" نکته مهم این است که این احساس را داشته باشید که می توانید در جایی که هستید کار خود را انجام دهید و من از این باشگاه خیلی سپاسگزارم چون در طول این 17 سال پستی و بلندی های زیادی داشتیم، ولی آنها همیشه اعتقاد خود به من را نشان دادند و همیشه این اجازه را به من دادند که به روشی که می خواهم کارم را انجام دهم.

" اگر امروز من اینجا هستم به این خاطر است که حمایت دائم از درون باشگاه داشته ام.

" من پیشنهادهای زیادی را رد کردم و دلیلش این است که برای چیزهایی که اینجا دارم ارزش قائل هستم. من همیشه این احساس را داشته ام که باشگاه از این جنبه همیشه یک باشگاه خاص بوده و در شغل ما این مهم است که بدانید چه چیزی می خواهید و من همیشه کیفیت هایی که این باشگاه نشان داده است را ارزشمند می دانم.

" اما در ابتدا هیچ وقت فکر نمی کردم برای مدت طولانی اینجا بمانم. من همیشه گفته ام در شغل ما باید این تفکر را داشته باشید: 'جوری کار کنید که انگار تا ابد در اینجا هستید و از این موضوع آگاه باشید که کارتان ممکن است در هر روزی تمام شود.' این شیوه کاری من است.

" صادقانه، من عاشق این هستم که تا ابد در اینجا بمانم چون این بدان معنا خواهد بود که من فنا ناپذیر هستم! ولی انقدر ساده لوح نیستم که چنین چیزی را باور کنم. کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که تا وقتی اینجا هستم تمام تلاش خودم را برای این باشگاه بکنم چون قطعاً عاشق این باشگاه هستم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰