loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ملی پوشان هفته خوبی داشتند
ونگر: ملی پوشان هفته خوبی داشتند

ونگر: ملی پوشان هفته خوبی داشتند

 
15 توپچی در هفته گذشته با تیم ملی کشورشان همراه شدند که جک ویلشر که پاس گلی را برای الکس اوکسلید چمبرلین فراهم کرد دو تن از آنها بودند.
 
"باور دارم وقتی بازیکنان به اردوی تیم ملی می روند و تجربه مثبتی دارند، وقتی بازگردند، باشگاه هم می تواند از آن سود ببرد. خوب است که آنها پس از ناامیدی (حاصل از باخت برابر سوآنزی) می روند و با روحیه مثبتی باز می گردند.
 
"گلزنی برای چمبرلین خوب بود و من از گلزنی او خوشحال شدم. ولی علاوه بر گلزنی، کیفیت او در رفتن پشت مدافعان هم مطرح است چون او سرعتی دارد که توانست به صورت مثبت از آن استفاده کند.
 
"دوست دارم ببینم که بیشتر گل می زند. او بازی به بازی بهتر می شود و اعتماد به نفس بیشتری می گیرد. او بازیکنان را در موقعیت قرار می دهد و می تواند پاس نهایی را بدهد و البته گلزنی کند.
 
"ویلشر هم نشان داد که هافبکی مدرن است که می تواند هم دفاع کند و هم حمله. او می تواند تاکتیکی بازی کند. جک بازیکن بسیار باهوشی است و می تواند در آن پست بازی کند. همچنین خطر بزرگی هم در یک-سوم دفاعی حریف است، بنابراین مهم است که از این قابلیت استفاده کند.
 
"اگر انگلستان به او در هافبک دفاعی نیاز دارد، او آنجا بازی می کند ولی در پست های دیگری هم می تواند باشد. هافبک جلوزن شاید برای او بهتر باشد ولی برای پیشرفتش بازی کردن در پست دفاعی هم خوب است."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰