loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: به زودی به بهترین فرم خود بازخواهم گشت
ویلشر: به زودی به بهترین فرم خود بازخواهم گشت

ویلشر: به زودی به بهترین فرم خود بازخواهم گشت


هافبک ملی پوش آرسنال چهار دیدار تیمش را به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا از دست داد اما در پیروزی 3-1 مقابل نوریچ بار دیگر به میادین بازگشت.

ویلشر اذعان می کند که در دیدار مقابل نوریچ کاملاً آماده نبوده اما انتظار دارد که به زودی فرم درخشانش در ماه فبریه را به دست آورد.

" مسلماً بازگشت به میادین خوب است اما بازگشت به جایی که در آن قرار داشتم زمان خواهد برد. می دانم که فقط 6 هفته بود اما باز هم آمادگی خود برای مسابقه را از دست می دهید و بازگشت به اوج به چند بازی نیاز دارد اما بازگشت در یک بازی خانگی همیشه خوب است.

" احساس خوبی دارم، شنبه نیاز به بازی کردن داشتم و خوشحالم که رئیس این شانس را به من داد. برنامه پیش از آن این بود که من یک ساعت بازی کنم. از آنچه رئیس در دیدار مقابل اورتون انجام خواهد داد اطلاع ندارم، اگر به من بازی دهد آنگاه آماده و حاضرم و در غیر اینصورت آماده خواهم بود تا در صورت نیاز از روی نیمکت کمک کنم."


ویلشر پیش از مصدومیت عملکرد برجسته ای داشت و رهبری خط میانی آرسنال را به عهده داشت و در بازی انگلیس مقابل برزیل با نمایش درخشانش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

" این ناامید کننده بود؛ زیرا درست قبل از مصدومیت در مارچ در بهترین فرم خود قرار داشتم. احساس خوب و اعتماد به نفس داشتم، پس از آن همه چیز کمی به سختی پیش رفت و در این صورت آمادگی خود را از دست می دهید.

" اما این بار مانند مصدومیت قبل طولانی مدت نبود بنابراین امیدوارم که این بار بتوانم سریع تر به بهترین فرم خود بازگردم.

" برای بازگشت به مسیر رقابت ها همواره به اولین بازی خود نیاز دارید. مقابل نوریچ فوق العاده نبودم، خودم از این مساله آگاهم، من بهتر از آن هستم اما باید اولین بازی خود را انجام دهید تا آمادگی و درکتان بازگردد."


آرسنال در راه صعود به لیگ قهرمانان 6 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد و دو دیدار از آن، بازی خانگی مقابل اورتون و منچستر یونایتد که در جمع شش تیم برتر لیگ قرار دارند است.

" اکنون باید به مصاف اورتون که بازی بزرگی است برویم، بازی بسیار مهمی است و اگر پیروز شویم آنگاه در موقعیت خوبی قرار می گیریم. اما حتی پس از آن نیز قطعاً کارمان تمام نمی شود و چند دیدار دشوار در پیش داریم.

" بازی در خانه فولام سخت خواهد بود سپس باید به مصاف منچستر یونایتد برویم، بدیهی است که نمی خواهیم آن ها در ورزشگاه امارات قهرمان لیگ بشوند بنابراین برای آن آماده خواهیم بود.

" به عقیده من می توانیم حداکثر امتیازات را از شش بازی پایانی کسب کنیم، ما دو فصل پیش در اینجا منچستر یونایتد را شکست دادیم بنابراین می دانیم که توانایی انجام آن را داریم. اگر امتیاز از دست بدهیم امتیاز از دست داده ایم ( کاری نمی شود کرد )، فقط باید برخیزیم و بازی به بازی ادامه دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰