loading
در حال بررسی درخواست شما
پشتیبانی دین از ونگر
پشتیبانی دین از ونگر

پشتیبانی دین از ونگر


نایب رئیس اسبق آرسنال با بیان این مطلب که اگر باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی سرمایه گذاری مناسبی انجام دهد ، قطعا کسب موفقیت دور از دسترس نخواهد بود ، به حمایت از آرسن ونگر ، سرمربی توپچی ها پرداخته است.

آرسن ونگر بار دیگر در روز آخر رقابت های لیگ برتر ، حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را با پیروزی در برابر نیوکاسل برای آرسنالی ها تضمین نمود و دین بر این عقیده است که این اقدام او با تیمی که در حال حاضر در اختیار دارد ، شایسته ی تقدیر است.

دین به خبر اسکای اسپورتس گفت : " فکر می کنم دلایل کافی برای جشن گرفتن رتبه ی چهارمی وجود داشته باشد. آرسن ونگر بار دیگر با تکان دادن چوب جادوی خود ، برای شانزدهمین سال متوالی ، جواز حضور در لیگ قهرمانان را برای آرسنال به دست آورد "

" این دست آورد قطعا شایستگی برجسته شدن را داراست ، زیرا این بهترین تیمی نیست که او در سال های اخیر در اختیار داشته است. آن ها قطعا بازیکن های با استعدادی هستند ، اما من فکر می کنم کاری که او با این تیم در این فصل انجام داد و به لیگ قهرمانان سال آینده صعود نمود ، قطعا امتیاز خوبی است "

" برای بسیاری از هواداران باشگاه ، البته که این به اندازه ی کافی خوب نیست. زیرا دست آخر آن ها فصل را با شانزده امتیاز کمتر از منچستر یونایتد به اتمام رساندند و این موضوع نمی تواند به عنوان یک موفقیت طبقه بندی شود "

" می دانم آرسن تا جایی که در توان داشته باشد برای تقویت این تیم تلاش خواهد کرد. آن ها یک شبکه ی استعداد یابی در سرتاسر دنیا دارند و به دنبال بهترین بازیکن هایی هستند که می توانند برای آرسنال مفید واقع شوند "

" اما آن ها تنها نیستند ، همه در تلاش هستند تا مشابه این کار را برای تیم خودشان انجام دهند. وقتی که من برای اولین بار برای رصد جام ملت های آفریقا به آن جا سفر کردم با تعداد زیادی از استعدادیاب های تیم های انگلیسی مواجه شدم "

" امروزه استعدادیاب ها را از سراسر انگلستان مشاهده می کنید که به دنبال بازیکن های مستعد در آن جا می گردند. آن ها می دانند که آفریقا مکانی است که به سرعت در حال پیشرفت است و شما می توانید استعدادهای جوان را در آن منطقه پیدا کنید "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۱۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۱۹۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰