loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز - چگونه من وظیفه ام را یاد گرفتم
چمبرز - چگونه من وظیفه ام را یاد گرفتم

چمبرز - چگونه من وظیفه ام را یاد گرفتم

تیم ملی زیر 21 سال انگلیس سال گذشته از بدو ورود او زمانی که در ساوتهمپتون بود تحت تاثیرش قرار گرفت و تطبیق پذیری او بدین معنی است که او می تواند هم بعنوان دفاع راست ، هم دفاع تمام بازی کند.

کالوم چمبرز می گوید" من می توانم بازی آن ها را تماشا کنم و روش بازی آنها را مطالعه و تحلیل می کنم که این به کمک زیادی می کند."

چمبرز احساس می کند بازی با بازیکنانی مثل پر مرتساکر و لورن کوشلنی به پیشرفت او در بازی کمک کرده است.

او گفت " همه دوستان من فکر می کنند من بازیکن بالغی هستم و من حدس می زنم تا به حال پیشرفت زیادی کرده ام.

در ساوتهمپتون شما به تیم اولی که سن پایینی دارند چاک داده می شوید و در کنار افرادی که میانگین سنیشان 23 سال است قرار می گیرید که شما را مجبور به انطباق با آنها می سازد.من احساس می کنم نسبت به هم سنی هایم سریع تر پیشرفت کرده ام.

" بعضی از مردم که من را می بینند فکر می کنند من خیلی بزرگتر هستم.من نمی دانم به راه و روش من یا نحوه عملم نگاه می کنند ، اما این چیز ها باعث می شود بعضی اوقات مردم فکر کنند من ‌بزرگتر هستم.من فکر می کنم مهم ترین چیز برای من یادگیری است.

" من برای بازی های زیادی به کار نگرفته شدم ، اما تمرکز من بر روی یادگیری ، بازی با بازیکنان دیگر است که این ها فقط به پیشرفت من کمک می کند.یادگیری از بازیکنانی مثل پر و کوشلنی، من می توانم با آنها در تمرینات صحبت کنم.

" من اگر بخواهم مشاوره بگیرم و در مورد پستم چیزی یاد بگیرم، من احساس می کنم آسان ترین راه این است که پیش آن ها بروم و با آن ها صحبت کنم.من می توانم بازی آنها را مشاهده کنم و راه و روش آنها را مطالعه کنم که این به سود من است و حتی من اگر برای بازی کردن زیاد به کار نگیرم ، آنها برای من مزیتی هستند و من از آنها می آموزم."

 

کالوم چمبرز

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۳۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰