loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین: به عقب نگاه نخواهیم کرد
چمبرلین: به عقب نگاه نخواهیم کرد

چمبرلین: به عقب نگاه نخواهیم کرد


شاگردان آرسن ونگر با پیروزی حیاتی مقابل سوانزی به تلاش خود برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر ادامه دادند. آرسنال فصل پر فراز و نشیبی داشته اما چمبرلین قصد دارد مسائل را ساده نگه دارد، به شخصیت تیمش اعتماد کند و هرگز به شروع پر تنشی که داشتند نگاه نکند تا بازی های پایانی فصلِ آن ها را تحت تاثیر قرار ندهد.

" در لیگ برتر همه برای نتیجه گرفتن احساس فشار می کنند، این جزئی از فوتبالیست بودن است. ما باید برای آن ( کسب نتایج ) گام های بلندی برداریم؛ زیرا می دانیم که شخصیت مقابله با آن فشار را داریم.

" نتیجه ای که مقابل سوانزی گرفتیم یک شروع خوب است اما نمی توانیم به عقب نگاه کنیم، باید به جلو و آنچه که می توانیم به آن دست یابیم نگاه کنیم، این برای مسیری که در پیش داریم مهم خواهد بود بنابراین مهم است که گام به گام حرکت کنیم.

" می دانستیم که بازی سختی خواهد بود اما باید از تمام چیزهایی که در پیروزی چهارشنبه شب مقابل بایرن وجود داشت استفاده می کردیم و در این دیدار آن را به کار می گرفتیم.

" همواره خودمان را باور داشته ایم، بدیهی است که قسمت های سختی وجود داشته اما پیروزی هایی مانند دیدار مقابل سوانزی روی اعتماد به نفس تاثیر مثبتی می گذارد، باید بار دیگر از آن در دیدار بعد نیز استفاده کنیم و به دنبال سه امتیاز باشیم.

" این سخت خواهد بود، فقط باید روی چیزهایی که می دانیم تمرکز کنیم. تیم های زیادی در اطراف ما وجود دارند که قادر به کنترل کردن آن ها نیستیم،، فقط می توانیم خودمان را کنترل کنیم و خواهیم دید که در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰