loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین : آرسنال فرم خوبی دارد
چمبرلین : آرسنال فرم خوبی دارد

چمبرلین : آرسنال فرم خوبی دارد



ممکن است آرسنال یک فصل دیگر را دست خالی سپری کرده باشد ، با این حال روند رو به رشد آن ها نشان می دهد کارهایی بیش از آنچه در این فصل انجام داده اند ، می توانند بکنند.

تیم آرسن ونگر موفق شد ده بازی آخر خود را بدون شکست به پایان برساند و در دوازده مسابقه از شانزده مسابقه ی آخر ، پیروز میدان باشد و نهایتا بالاتر از رقیب دیرینه و همشهری خود ، تاتنهام ، جواز حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را کسب نماید.

ملی پوش 19 ساله ی آرسنال که قرار است تیم ملی انگلستان را در رقابت های دوستانه و مقدماتی جام جهانی یاری کند به خبر اسکای اسپورت گفت : " اولین و مهمترین مساله در باشگاه فوتبال آرسنال ، جنگیدن برای جام ها و به چالش کشیدن رقابت های مختلف است. اما اگر به فصلی که گذشت نگاهی بیندازیم ، می بینیم که نتوانستیم برای قهرمانی رقابت کنیم ، پس هدف خود را کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان سال آینده قرار دادیم. زیرا باید مطمئن می شدیم آرسنال نام خود را دربالاترین سطح فوتبال اروپا نگه خواهد داشت. پس می توانیم احساس موفقیت داشته باشیم "

" مسیر ما در این فصل به انتها رسیده است. با اعتماد به نفسی که کسب کرده ایم می توانیم فصل آینده را با فرم بهتری آغاز نماییم "

" من فکر می کنم در مقاطع انتهایی فصل گذشته ، گام های بلندی برداشتیم که همگان را شگفت زده کرده است. اکنون می توانیم برای پیش فصل و فصل آینده ی مسابقات آماده شویم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۱۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰