loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا : در حال نشان دادن ثباتمان هستیم
کازورلا : در حال نشان دادن ثباتمان هستیم

کازورلا : در حال نشان دادن ثباتمان هستیم


تیم آرسن ونگر با از دست دادن رابین ون پرسی و آلکس سانگ ، همچنین به خدمت گرفتن بازیکن های جدیدی مثل الیویه ژیرو ، سانتی کازورلا و لوکاس پودولسکی ، در بازه ی زمانی ابتدای فصل ، یک فاز انتقالی را تجربه کرد.

این اتفاقات موجب شد آن ها از جمع مدعیان جام قهرمانی این فصل از مسابقات لیگ برتر جا بمانند ، با این حال با کسب پنج پیروزی و دو تساوی در هفت بازی اخیر خود در میان بالانشین های جدول رده بندی مسابقات جای گرفته اند.

سانتی کازورلا که از به ثبت رسیدن این آمار توسط توپچی ها دلگرم شده است ، معتقد است آن ها در حال حاضر در بهترین فرم خود هستند.

او به آرسنال پلیر گفت : " چیزی که من از اتفاقات امسال به عنوان یک تیم برداشت می کنم این است که در نیمه ی اول فصل آن ثبات لازم و کافی را نداشتیم. اما هم اکنون توانسته ایم در رده های بالایی جدول حضور داشته باشیم "

" ما اکنون دارای ثبات کافی هستیم و از فرم خوبی بهره می بریم که قبلا فاقد آن بودیم. اکنون با هماهنگی بیشتری که بین مان شکل گرفته است می توانیم سه امتیاز هر مسابقه ای را به دست آوریم. مدت زیادی طول کشید و راه طولانی سپری گشت تا ما به میان بالانشین های جدول برسیم و این به خاطر فقدان آن فرم مناسب در تیم ما بود ، حتی اگر این زمان به مدت یک نیم فصل باشد "

" هدف همگی ما بردن جام های قهرمانی است. متاسفانه آرسنال هشت سال است که نتوانسته جامی به دست بیاورد و این برای باشگاهی به عظمت آرسنال که رقیب جدی سایر تیم های مدعی است ، مدت زمانی طولانی به حساب می آید "

" امسال دست ما از جام کوتاه ماند ، به دلایل زیاد و مختلفی. ما به کسب عنوان در هر دو جام حذفی و لیگ کاپ نزدیک بودیم ، اما نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم. امیدوارم سال آینده داستان برای ما طور دیگری رقم بخورد. ما می خواهیم برای کسب مقام نخست لیگ برتر انگلستان مبارزه کنیم و این روحیه را در هر جام دیگری که در آن حاضر باشیم ، خواهیم داشت. ما یک تیم بزرگ هستیم و من مطمئنم که می توانیم "

فصل اول حضور کازورلا در جزیره با رویدادهای متفاوتی همراه بوده است که وقتی دقیق تر به آن ها می نگرد و درباره شان فکر می کند ، برجسته ترین آن ها را اینگونه انتخاب می کند.

کازورلا افزود : " قطعا اتفاقات زیادی وجود دارد ، اگر از من بخواهید یکی را از بین سایرین برجسته کنم ، قطعا آن اولین تجربه ی دربی من در دیدار خانگی مقابل تاتنهام خواهد بود "

" تا قبل از هفته ی منتهی به دربی ، من واقعا معنی آن را در اینجا نمی دانستم. اما در خیابان ، حتی در تمرینات  ، همه ی مردم و آن هایی که برای باشگاه کار می کنند به من می گفتند که باید تاتنهام را ببرید. این یک نبرد واقعی و بازی بزرگی است "

" من نمی دانستم این بازی اینقدر اهمیت دارد. خوشبختانه ما در یک بازی خاطره انگیز برای هوادارانمان ، موفق شدیم در خانه پنج بر دو تاتنهام را شکست بدهیم. من موفق شدم در اولین دربی که تجربه می کنم ، گل بزنم و همیشه آن روز را به خاطر خواهم داشت "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۳۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰