loading
در حال بررسی درخواست شما
کرونکه خواهان ماندن ونگر است
کرونکه خواهان ماندن ونگر است

کرونکه خواهان ماندن ونگر است


مرد فرانسوی برای هفده سال در کنار آرسنال بوده است و اکنون بعد از نه سال ناکامی در راه کسب جام برای باشگاه ، با توجه به اتمام قرارداد فعلی او در تابستان پیش رو ، گمانه زنی ها در مورد آینده ی این همکاری هر روز بیشتر از روز قبل می شود.

با این حال استن کرونکه ، بدون هیچ شک و تردیدی ، خواهان ماندن آرسن ونگر در آرسنال است.

سهامدار آمریکایی آرسنال به دیلی تلگراف گفت : " هیچ کس دیگری وجود ندارد که چنین احساس قدرتمندی راجع به او داشته باشم ، فکر می کنم او در حال انجام یک کار بزرگ می باشد "

" ما همواره حامی او هستیم ، ما هر گز در این باره دو دل نشده ایم ، ما به او افتخار می کنیم ، ما به باشگاه و راهی که برای ادامه و نشان دادن خود به دنیا انتخاب نموده نیز مفتخریم "

و اما پاسخ کرونکه در مورد اینکه آیا مرد 63 ساله ی فرانسوی جزئی از برنامه های بلند مدت باشگاه است : " دقیقا همین طور است ، آرسن احساس ما را می داند ، همچنین نگرش و برنامه های ما را و نهایتا آن چیزی که ما می خواهیم او انجام بدهد و من احساس می کنم با او در یک مسیر گام بر می داریم "

" من فکر می کنم او هم مثل ما می خواهد کار ها را پیش ببرد "

" من از هوش و ذکاوت آرسن واقعا لذت می برم. او یک دیدگاه جامع در مورد پیشبرد اهداف تیم و باشگاه دارد. یقینا او در مسیر صحیح گام بر می دارد "

" به نظرم من فرد مناسبی برای دخالت در کار او نیستم ، در طول سال ها دیده ام که گاها" صاحبان باشگاه ها سعی در انجام این کار داشته اند و قالبا" نتیجه خیلی خوب نبوده است "

" ما همیشه گفته ایم که منابع مالی مورد نیاز در باشگاه وجود دارد. برخی از دوستان هم می گویند ما باید او را برای خرج کردن تحت فشار بگذاریم. این شاید کمی عادلانه باشد ، بالاخره همیشه نظرات مختلفی وجود داشته است اما آرسن همیشه در تفکرات و برنامه ریزی هایش از استقلال تام برخوردار بوده است "

" او به سختی در این خصوص کار می کند و دستاوردهای فوق العاده ای داشته است. او یک دانش آموخته ی اقتصاد است و من هم در دوره ی لیسانس اقتصاد خوانده ام "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۶۵۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰