loading
در حال بررسی درخواست شما
گرووز: آرسنال بازیکن بزرگ نمی خرد
گرووز: آرسنال بازیکن بزرگ نمی خرد

گرووز: آرسنال بازیکن بزرگ نمی خرد


دیوید دین نایب رئیس سابق آرسنال اخیراً در مصاحبه ای اعلام کرده بود آرسن ونگر قصد دارد در تابستان آینده پول خوبی در نقل و انتقالات هزینه کند، ولی گرووز می گوید خرج کردن پول فقط نیمی از ماجراست.

او در مصاحبه ای اختصاصی با تاک اسپورت گفت:

" آرسن ونگر سعی خواهد کرد تا پول زیادی خرج کند، ولی بازیکنانی که او روی آنها دست می گذارد هدف تیمهایی مثل منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی هم خواهند بود.

" و در این شرایط مساله فقط مبلغ انتقال نخواهد بود، همه می دانند که بازیکنان بزرگ دستمزدهای زیادی می خواهند، پس اگر آرسنال هنوز به ساختار دستمزدهایش که بیشترین دستمزد آن 100 تا 110 هزار پوند است پایبند باشد، آن وقت سایر تیمها با دستمزدی 180 تا 190 هزار پوندی آنها را از رقابت بر سر جذب بازیکنان بزرگ کنار می زنند.

" به نظر من آرسنال باید به دنبال بازیکنان درجه دو برود چون بازیکنان بزرگ می خواهند در تیمهایی مثل یونایتد و سیتی بازی کنند و به دنبال بردن جامها باشند.

" بحث خرید بازیکن به حضور آرسنال در فصل آینده لیگ قهرمانان نیز بستگی دارد چون همه بازیکنان سطح بالا می خواهند در این رقابتها حاضر باشند و همچنین بعضی اوقات شما باید برای خرید یک بازیکن بیشتر از حد معمول پول خرج کنید.

" اگر آرسن فکر کند ارزش یک بازیکن 10 میلیون پوند است امکان ندارد پول بیشتری برای خرید او بدهد، در حالی که مربیانی مثل فرگوسن و ردنپ اگر ببینند ارزش آن بازیکن برای تیم زیاد خواهد بود این کار را خواهند کرد."

آرسنال در فصول اخیر همواره با شایعات جدایی بهترین بازیکنانش مثل فابرگاس و ونپرسی کارش را شروع کرده است ولی به نظر می رسد توپچی ها این فصل نگران حفظ بهترین بازیکنان خود نیستند.

" بهترین بازیکنان آرسنال هنوز در مرحله پیشرفت و یادگیری هستند. آنها احتمالاً یک فصل دیگر جک ویلشر را در اختیار خواهند داشت و اگر آرسنال چیزی برنده نشود شاید او هم به رفتن فکر کند، پس آنها باید در شروع این فصل شرایط با ثبات تری نسبت به سالهای گذشته داشته باشند، دیدن اینکه چه بازیکنانی به تیم می آیند و چه کسانی از تیم جدا می شوند جالب خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Talksport
بازدید: ۱,۰۴۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰