loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مارتین اودگارد در مورد ماربلا، فصل گذشته و موارد دیگر
مصاحبه مارتین اودگارد در مورد ماربلا، فصل گذشته و موارد دیگر

مصاحبه مارتین اودگارد در مورد ماربلا، فصل گذشته و موارد دیگر

مارتین اودگارد اخیراً با رسانه‌ها در مورد تمام مسائل مربوط به آرسنال صحبت کرد، از بازتاب‌هایش در فصل گذشته تا تمرینات پیش فصل در ماربلا.

در اینجا، خلاصه‌ای از صحبت‌های او در مورد موضوعات زیر آورده شده است:

درباره تمرینات سخت در ماربلا طی تابستان:

تابستان خوبی بود. بدیهی است که از اینکه نتوانستم در یورو بازی کنم، ناامید شدم، بنابراین دیدن بازی ها کمی عجیب بود، اما زمان بیشتری برای استراحت و تجدید قوا داشتم و فکر می کنم بعد از یک فصل طولانی و تمام احساساتی که به همراه داشت، به آن نیاز داشتم. ما الان اینجا هستیم تا برای یک فصل بزرگ آماده شویم. ماربلا جای خوبی برای تمرین و کار است و شروع خوبی برای فصل است تا برای هدف بزرگ بهتر شدن نسبت به فصل گذشته تلاش کنیم.

درباره فصل گذشته:

اول از همه، فصل خوبی بود. ما تاریخ سازی کردیم و باید به آن افتخار کنیم، اما برای قهرمانی کافی نبود و این چیزی بود که ما می‌خواستیم، بنابراین همه ما از اینکه به آن نزدیک شدیم کمی ناامید شدیم. در فوتبال، حاشیه‌های کمی وجود دارد. به راحتی می‌توان به یک بازی نگاه کرد، اما فکر می‌کنم باید به کل فصل نگاه کنید. ما ثبات لازم برای قهرمانی را نداشتیم و باید آن را به دست آوریم و می‌دانیم که می‌توانیم پیشرفت کنیم، بهتر شویم و روی آن کار می‌کنیم. ما خیلی نزدیک بودیم، اما مطمئن هستم که حالا حتی قوی‌تر برمی‌گردیم.

در مورد روحیه تیم:

هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرید، مخصوصاً وقتی خیلی نزدیک هستید و در روز آخر می‌توانید طعم قهرمانی را بچشید. این به همه ما انگیزه‌ای می‌دهد که امسال با قدرت بیشتری برگردیم و قهرمان شویم. اگر فصل گذشته را با فصل قبل مقایسه کنید، ما به خصوص در اواخر فصل خیلی قوی‌تر به نظر می‌رسیدیم. ما بسیار بالغ‌تر و با اعتماد به نفس تر به نظر می‌رسیدیم و پایان خیلی خوبی داشتیم، بنابراین فکر می‌کنم قدم های مثبتی برمی‌داریم، اما فقط به کمی چیز دیگر برای قهرمانی نیاز داریم.

هر ناکامی می‌تواند شما را قوی‌تر کند. اینکه ما در مورد فصل گذشته به عنوان یک ناامیدی صحبت می‌کنیم، نشان می‌دهد که چقدر پیشرفت کرده‌ایم و حالا همه ما در چه وضعیتی هستیم. این نشان می‌دهد که ما روحیه ای داریم که اگر قهرمان نشویم، راضی نمی‌شویم. 

در مورد اینکه چطور می‌توانیم فصل بعد بهتر باشیم:

این همان کاری است که هر روز انجام می‌دهیم. اخلاق کاری و روحیه در تیم و اینکه چقدر هماهنگ و متحد هستیم، همه ما به یک چیز فکر می‌کنیم. ما می‌خواهیم چیزی برنده شویم و بهتر شویم. ما همچنین یک تیم جوان هستیم، بنابراین مطمئنم که تجربه و یک سال دیگر به ما کمک خواهد کرد. پیدا کردن انگیزه آسان است، چون همه ما می‌خواهیم برنده شویم و هر روز همدیگر را خیلی سخت تحت فشار قرار می‌دهیم. کادر فنی، بازیکنان، هواداران و همه در یک راستا تلاش می‌کنند. در نهایت مطمئنم که این تلاش با یک جام پاداش خواهد گرفت.

در مورد تجدید قوا:

می‌خواستم در یورو باشم و از اینکه صعود نکردیم ناامید هستم، بنابراین ترجیح می‌دادم آنجا باشم، اما شرایط اینگونه است. با توجه به تعداد بازی های پر فشاری که انجام می‌دهیم و سختی بازی فوتبال در بالاترین سطح، استراحت همیشه خوب است. این واقعاً طاقت فرساست، بنابراین استراحت کردن چیز خوبی است، اما ترجیح می‌دادم آنجا باشم و بازی کنم.

در مورد شروع فصل:

شروع خوب و احساس آمادگی از همان ابتدا همیشه مهم است. کاری که الان انجام می‌دهیم به ما خیلی کمک می‌کند تا با آمادگی و تمرکز کامل برگردیم و آماده باشیم. باید خودتان را تحت فشار بگذارید و به بهترین شکل ممکن آماده شوید.

در مورد مدیریت پایان فصل گذشته به عنوان یک کاپیتان جوان:

درست بعد از بازی، کمی بی روح و خالی بود، چون رویای بزرگی داشتیم. ما در روز آخر خیلی نزدیک بودیم و من واقعاً احساس می‌کردم که اتفاق خاصی قرار است بیفتد و فکر می‌کنم خیلی از مردم هم این حس را داشتند. در عین حال، مهم است که به تمام اتفاقات خوب و تاریخ سازی و پیشرفتی که داشتیم فکر کنیم. من خیلی افتخار می‌کنم که جزئی از این تیم باشم، کاپیتان باشم. ما به عنوان یک تیم و باشگاه خیلی با هم ارتباط داریم. صحبت کردن در پایان فصل احساسی بود، اما تجربه خوبی برای به اشتراک گذاشتن با هواداران بود.

در مورد اینکه چطور از دنیای فوتبال جدا شویم:

این کار سخت است و کمی زمان می‌برد تا واقعاً جدا شوید، اما این هم مهم است، اینکه کمی از دنیای فوتبال دور شوید. فوتبال همیشه در ذهن شماست. بعد از یک یا دو هفته دوباره شروع به کار کردم.

خانواده، دوستان و بودن در خارج از دنیای فوتبال به من کمک می‌کند تا جدا شوم. بودن با افرادی که دوستشان دارم و انجام کارهایی که به طور معمول نمی‌توانم انجام دهم، مانند سفر، کارهای مختلفی انجام دادن خوب است.

در مورد ثبات:

کار سختیه. قبل از کریسمس کمی مشکل داشتیم، اما بعد از آن استراحت کردیم و با هم متحدتر شدیم و خیلی قوی برگشتیم. هدف ما برای الان این است که این روند را در کل فصل ادامه دهیم. تلاش زیادی می‌خواهد، اما ما آماده هستیم تا قدم بعدی را برداریم و برای آن تلاش کنیم. افتخار می‌کنم که جزئی از این تیم هستم و همه همین حس را دارند.

در مورد ریسک پذیری در بازی:

وقتی فوتبال بازی می‌کنید، خیلی مهم است که زیاد فکر نکنید. باید به تمام مسائل تاکتیکی که در زمین انجام می‌دهیم فکر کنید، اما غریزه هم خیلی مهم است و فکر می‌کنم مهم است که با آزادی بازی کنید و آن حس را داشته باشید که می‌توانید شرایط را درک کنید و کار درست را انجام دهید. بازی کردن در سیستمی که به خوبی کار می‌کند راحت‌تر است. ما با این سیستم به خوبی تمرین کرده‌ایم و همه آن را به خوبی می‌شناسند. در این صورت، درخشش انفرادی بازیکنان راحت‌تر است.

همیشه کمی زمان برای وفق پیدا کردن بازیکنان جدید طول می‌کشد، اما فکر می‌کنم آنها از همان ابتدا عملکرد خوبی داشتند. در طول کل فصل دیدید که چطور ما بیشتر و بیشتر هماهنگ شدیم و مطمئنم این فصل حتی بهتر خواهد شد.

در مورد اینکه عضوی از تیمی در اواسط دهه 20 باشید:

با افزایش سن، احساس می‌کنید تجربه بیشتری دارید و آماده‌تر هستید. این چیز خوبی است. من هنوز جوان هستم، اما احساس می‌کنم در حال پیرتر شدن هستم. بازیکنان جوان زیادی در تیم هستند و من دوست دارم یکی از بازیکنان باتجربه‌تر باشم که بتوانم از تجربه به بهترین شکل استفاده کنم. احساس مسئولیت بیشتری می‌کنید و احساس می‌کنید به اوج خود می‌رسید. امیدوارم چیزهای بیشتری در راه باشد، اما می‌خواهید برای رسیدن به حداکثر سطح خود تلاش کنید.

در مورد پنجره نقل و انتقالات:

از تیمی که داریم خیلی راضی هستم. ما کیفیت باورنکردنی داریم و نشان دادیم که از چه کاری قادر هستیم، به خصوص در اواخر فصل که چقدر خوب بازی کردیم. این به عهده میکل [آرتتا]، اِدو [گاسپار] و باشگاه است که این مسائل را حل کنند. 

در مورد گلزنی هافبک‌ها:

بازیکنانی در پست من می‌خواهند گل بزنند و پاس گل بدهند، بنابراین مهم است که همه ما مشارکت داشته باشیم. فصل گذشته گلزنان مختلفی داشتیم.

در مورد جا افتادن کای هاورتز:

یکی از نقاط قوت میکل این است که بهترین بازی را از همه می‌گیرد. ما به عنوان یک گروه به هم خیلی کمک می‌کنیم. بازی در تیمی که همیشه به شما برای عملکرد بهتر کمک می‌کند، راحت‌تر است. همه از کیفیت های مختلف هر بازیکن خبر دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۴/۲۰ ۱۸:۳۶
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰