loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری
ادامه کنفرانس خبری

ادامه کنفرانس خبری


در مورد اعتصاب کارکنان متروی لندن...
به طور قطع بازی برگزار خواهد شد. برای هوادارانمان متاسف هستیم چون بعضی از آنها باید با پای پیاده خود را به ورزشگاه برسانند. ولی ما تعداد محافظین و خدمات دهندگان به هواداران را افزایش داده ایم و امنیت هواداران را تضمین خواهیم کرد. متاسفانه این بهترین شرایط برای برگزاری چنین دیداری نیست.

آیا از خرید نکردن در ژانویه پشیمان نیستید...
نه، چون من اعتقاد ندارم که شکست روز شنبه به خاطر بازیکنانی بود که در ماه ژانویه آنها را به خدمت نگرفتیم و آنها می توانستند ما را نجات دهند. ما تا اینجای فصل از نظر دفاعی بسیار با ثبات بوده ایم و به همین خاطر مدافعی خریداری نکردیم، پس فکر نمی کنم شما بعد از هر باخت باید چنین موضوعی را به من متذکر شوید. چیزی که باید در نظر بگیرید این است که ما تا اینجای فصل چقدر خوب کار کرده ایم. ما با همین گروه بازیکنان در جایگاه شگفت انگیزی هستیم، پس بیایید به روزهای عادی خود برگردیم.

در مورد محروم نشدن یایا توره...
این تصمیمی است که باید آن را بپذیریم. در مورد این تصمیم ابهام وجود دارد و افراد تصمیم گیرنده باید پاسخگوی این ابهامات باشند. من نمی دانم چرا این تصمیم را گرفتند. تنها نکته مثبت این است که این کمیته وجود دارد و بازیکنان می دانند که ممکن است حتی پس از انجام بازیها نیز محروم شوند. این یک نکته مثبت است.

در درجه بعد، این تصمیمات توسط انسانها گرفته شده است، پس باید این موضوع را بپذیرید که شما همیشه موافق تصمیمات نخواهید بود. به نظر من تنها چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که این افراد بیایند و دلیل اتخاذ این تصمیم را اعلام کنند. به هر حال این که کمیته انضباطی وجود داشته باشد چیز خوبی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۰۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰