loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا - حس بازگشت
آرتتا - حس بازگشت

آرتتا - حس بازگشت

کاپیتان آرسنال فصل گذشته به علت مشکل در عضله ساق پای خود تنها در 12 بازی برای آرسنال به بازی رفت که نهایتا منجر به عمل جراحی بر روی مچ پای او در آستانه سال جدید شد.


آرتتا به تازگی سلامتی کامل خود را بدست آورده است و از اینکه باری دیگر برای جایگاه خود در تیم می جنگد خوشحال است.


او به Arsenal Player گفت : "واقعا دلم تنگ شده بود. بعد از آخرین بازی خود در نوامبر گذشته شرایط بسیار سختی داشتم. بعد از جراحی هم روزهای سختی را سپری کردم.


" بدترین چیز برای من محرومیت از بازی است چراکه شما هر روز درد دارید و هر روز تلاش می کنید که برگردید و زمان زیادی را صرف توانبخشی می کنید.


"هنگامی که سایر بازیکنان برای جلسه تمرینی می روند شما احساس بیهودگی می کنید. آنها برمیگردند ، سفر میکنند و لحظات متفاوتی را تجربه می کنند و شما زمان زیادی را با آنها سپری نمی کنید.شخصا احساس مفید بودن نمیکردم.


"من اینجا هستم تا بازی کنم، تا این تیم موفق شود و من سهمی در آن ایفا کنم. زمانی که موفق نمی شوم آن را انجام دهم بازهم باید همکاری کنم ، مثبت بیاندیشم ، در کنار سایرین باشم ، به آنها توصیه کنم و تا جایی که می توانم هم تیمی هایم را کمک کنم اما این هیچ وقت شبیه قبلی نیست.


" اما من به سختی تلاش کردم تا افکار مثبت داشته باشم و دوباره اینجا هستم تا جایگاه خود را در تیم به دست بیاورم و به تیم کمک کنم."


آرتتا این فصل سه بار به عنوان بازیکن جایگزین به میدان آمده و چیزهای زیادی را از تماشای بازی از روی نیمکت آموخته است.


او گفت : "من فقط بازی را نگاه می کنم و طبیعتا نکاتی به ذهنم میاید.چگونه می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در چه چیز هایی مشکل داریم ، نقاط ضعف سایر تیم ها و ضعف های احتمالی خودمان.


"شما هیجان زده اما نگران هستید که چه موقع وارد زمین خواهید شد.زمانی که وارد میشوید می خواهید که آماده باشید و در برد تیم خود نقشی ایفا کنید."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۱۹
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰