loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال باید خرید کند
آرسنال باید خرید کند

آرسنال باید خرید کند


در تابستان جاری آرسنال بارها به ایگوآین، رونی و سوارز لینک شده است.

مرسون معتقد است در صورتی که آرسنال خرید با کیفیتی انجام دهد به "قدرت بزرگی" تبدیل خواهد شد.

"فکر میکنم اگر آنها این بازیکنان و یا دو نفر از بین ایگوآین، رونی و سوارز را به خدمت بگیرند، بازیکنانی را خواهند داشت که که بودنشان فوق العاده خواهد بود. اینگونه خریدها برای سال ها در دستور کار آرسنال نبوده - گزینه هایی مانند سه بازیکن در کلاس جهانی.

"فکر میکنم اگر آنها دو نفر از این سه بازیکن را به خدمت بگیرند دیگر امکانی برای جام نگرفتن در این فصل وجود نخواهد داشت. در این صورت فکر میکنم قدرت بزرگی خواهند شد."

در حالی که خبرها پیرامون ایگوآین شدت گرفته بود باشگاه رئال مادرید اعلام کرد هیچ پیشنهادی از سوی آرسنال نداشته است و هفته گذشته نیز پیشنهاد 30 میلیون پوندی آرسنال برای سوارز رد شد. مرسون از تاثیری که به نتیجه نرسیدن علاقه مندی ها بر روی باشگاه خواهد داشت نگران است.

"مسئله این است که آنها مهاجمی 19 ساله و فرانسوی به خدمت گرفته اند. تا زمانی که آنها به این خریدها ادامه دهند همان آرسنال چند سال گذشته خواهند بود ولی اگر بازیکنان کلاس جهانی بخرند، آرسنال مربی ای دارد که برای سال های طولانی آنجا بوده است. سایر تیمها در حال تغییر هستند. در نظر من اگر آنها دو بازیکن بزرگ بخرند باشگاه بسیار بسیار بزرگی خواهند شد.

"فکر میکنم اگر پیش از شروع فصل خریدی انجام نشود هواداران دلسرد خواهند شد. اگر آنها هیچ یک از این سه بازیکن را جذب نکنند، هواداران در پایان از همه چیز دلسرد خواهند بود و آرسن ونگر تحت فشار سنگینی قرار خواهد گرفت."

در هر صورت مرسون ترجیح میدهد به جای از دست دادن هر سه گزینه، حداقل یکی از این گزینه ها خریداری شود.

"فکر میکردم کار ایگوآین با رئال مادرید تمام شده است. فکر میکردم کار او با آرسنال انجام میشود - حالا به شرایط نگاه میکنم و میبنیم که اوه! میتوانیم سوارز را بخریم!

"اگر سوارز را بخریم دیگر نیازی به خرید هر دوی آنها نیست و البته فکر میکنم این بازی خطرناکی است. فکر میکنم آرسنال باید ایگوآین را بخرد. در این صورت آنها مهاجمی با کلاس جهانی دارند که در سطحی بسیار بسیار بالا فوتبال بازی کرده است. نمیدانم که آیا آنها میگویند، "بگذار ببینم" سوارز هم هست - و احتمالا سعی میکنند او را به جای ایگوآین بخرند و این بازی خطرناکی است زیرا ممکن است در انتها به هیچکدام نرسید. و اگر در پایان کار موفق به خرید هیچکدام نشوید، فکر میکنم هواداران بسیار بسیار دلسرد خواهند شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : independent
بازدید: ۱,۴۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰