loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال می تواند برای جام ها رقابت کند
آرسنال می تواند برای جام ها رقابت کند

آرسنال می تواند برای جام ها رقابت کند


توپچی ها تا کنون روند کندی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی طی نموده اند و به عنوان بازیکن جدید ، تنها یایا سانوگو را به ترکیب خود افزوده اند.

اجرای ده بازی بدون شکست در انتهای فصل گذشته نشان از کم تر شدن اشتباهات در ایمیریتس دارد اما برای حفظ این انسجام نیاز به تقویت تیم نیز حس می شود.

آرتتا که شش هفته ی اول مسابقات این فصل لیگ برتر را به خاطر مصدومیت و پارگی عضله ران از دست داده است ، تصدیق می کند که امیدوار است آرسنال قبل از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی با افزودن چهره های جدید به ترکیب خود ، برای اولین بار در 10 سال گذشته به صورت جدی برای کسب عنوان نخست لیگ برتر وارد مسابقات شود.

او به سان گفت : " سال گذشته به اندازه ی کافی برای رقابت بر سر کسب عنوان نخست لیگ برتر خوب نبودیم و نهایتا با اختلاف زیادی پشت سر منچستر یونایتد فصل را به پایان رساندیم "

" ما در سال های گذشته ضربات زیادی از ناحیه ی مصدومیت های بازیکنانمان دریافت کردیم و برای 10 یا 15 مسابقه ی متوالی نتوانستیم از یک سری بازیکن معین ، به صورت منظم استفاده کنیم "

" بنا بر این ما به طور کلی نمی توانیم گمانه زنی ها در مورد جذب بازیکن جدید را نفی نماییم ، چون هر روز در روزنامه ها در این خصوص صحبت می شود و ما نیز پیگیر وضعیت آن ها هستیم "

" من متقاعد شده ام که در این تابستان خریدهای جدیدی خواهیم داشت. ما تیم بسیار قدرتمندی در اختیار داریم و اگر بازیکن جدیدی به ما اضافه شود بسیار عالی خواهد شد "

آرتتا در مورد جاه طلبی های آرسنال در فصل 2013-2014 نیز می افزاید : " همه ی شما آرسن ونگر را می شناسید و من می توانم به شما بگویم که او تنها با کسب رتبه ی چهارم مسابقات خشنود و راضی نمی شود "

" وقتی شما به مرحله ای از فصل می رسید که 12 یا 15 امتیاز کمتر از صدرنشین مسابقات کسب نموده اید ، باید واقع بینانه به قضایا بنگرید و قبول کنید که نمی توانید با تیم اول مبارزه کنید "

" این زمانی است که مجددا هدف شما به کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان سال آینده تقلیل می یابد. اما در آغاز این فصل ، تنها هدف باشگاه ، سرمربی و بازیکن ها کسب مقام نخست لیگ برتر می باشد. نا امیدی هواداران طبیعی است. وقتی شما برای تیمی مثل آرسنال بازی می کنید ، همه ساله ، همه ی طرفداران از شما انتظار کسب عناوین قهرمانی دارند و ما هشت سال است که نتوانسته ایم این کار را انجام بدهیم "

" ما دو فصل گذشته را خوب شروع نکردیم ، وقتی شما در اکتبر یا نوامبر در تلاش برای گرفتن هشت یا نه امتیاز هستید زندگی بسیار دشوار می شود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۲۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۷۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰