loading
در حال بررسی درخواست شما
آفوبه: تصمیم درستی گرفتم
آفوبه: تصمیم درستی گرفتم

آفوبه: تصمیم درستی گرفتم


جوان با استعداد توپچی ها با توجه به حضور نفراتی مانند لوکاس پودولسکی، اولیویه ژیرو، مروان شاماک و ژروینیو کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت این فصل را به طور قرضی در تیم دسته یکی بولتون سپری کند.

این مهاجم 19 ساله که در هر سه دیدار ابتدایی بولتون به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده و عملکرد موثری ارائه داده است مشتاق است تا در ورزشگاه ریبوک پا جای پای جک ویلشر و ریو میایچی بگذارد.

آفوبه می گوید: " پیش از پیوستن به بولتون با ویلشر و ریو مشورت کردم و هر دوی آن ها به من گفتند که بولتون باشگاهی خوب به همراه هوادارن فوق العاده است، بنابراین تصمیم گیری بسیار آسان بود.

" به هر حال انتقال به بولتون تصمیم خودم بود اما شنیدن چنین چیزهای خوبی از این بچه ها به خصوص جک که یکی از صمیمی ترین دوستانم در زندگی است دوباره این اطمینان را به من داد که تصمیم درستی گرفته ام.

" شش ماه مصدوم بودن در فصل گذشته بدان معنا بود که من قسمت مهمی از فوتبال را دست داده ام، به ویژه برای یک بازیکن جوان.

" من در آرسنال با رئیس صحبت کردم و او گفت نمی تواند تصمین کند که به طور منظم بازی کنم و این کاملا درست بود؛ زیرا بازیکنان با کیفیتی جلوتر از من در تیم حضور دارند و کاملا این را درک می کنم.

" ما به منظور اینکه بازی های بیشتری انجام بدهم و نشان دهم چه کارهایی می توان انجام بدهم با انتقال قرضی به بولتون موافقت کردیم، بنابراین امیدوارم بتوانم فصل بدون مصدومیتی داشته باشم، 30 بازی انجام دهم و عملکرد خوبی در اینجا ارائه دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۳,۲۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰