loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری : آرسنال نباید بابت کسب سهمیه خوشحال باشد
آنری : آرسنال نباید بابت کسب سهمیه خوشحال باشد

آنری : آرسنال نباید بابت کسب سهمیه خوشحال باشد


تیری آنری ، توپچی اسبق و بازیکن حال حاضر نیویورک ردبولز ، بازیکن های آرسنال و هم تیمی های سابق خود را بابت برپایی جشن و پایکوبی بعد از کسب مقام چهارمی در لیگ برتر انگلستان مورد انتقاد قرار داد.

با این حال آنری که موفق شده با آرسنال دو بار مقام قهرمانی در لیگ برتر انگلستان را تجربه کند ، امیدوار است این خوشحالی بابت کسب جایگاهی رفیع تر نسبت به رقیب همشهری ، تاتنهام صورت گرفته باشد.

مهاجم 35 ساله ی اسبق آرسنال در گفتگوی اختصاصی با اسکای اسپورتس گفت : " بیرون کردن تاتنهام از میان چهارتیم بالانشین جدول ، چیزی که من واقعا امیدوارم به خاطر آن شادی کرده باشند و تنها اتفاقی است که می توان در مورد آن ابراز خوشحالی نمود "

" اگر شما واقعا ، یک آرسنالی واقعی باشید ، این اتفاقی است مانند بردن یک جام "

" سال 2006 هم ما همین کار را کردیم. اما نه به خاطر اینکه سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بودیم ، به خاطر این که نگذاشتیم آن ها به آن مسابقات راه پیدا کند و خودمان به جایشان در آن تورنومنت شرکت کردیم "

" بله ، درست است که آن ها در بین چهار تیم برتر مسابقات ، فصل را به پایان رساندند ، اما فقط یک قهرمان وجود دارد و آن هم منچستر یونایتد است. من رقیب آن ها هستم و تنها چیزی که از این فصل در ذهن من باقی خواهد ماند ، این است که منچستر یونایتد در آن سال قهرمان شد. شما باید کاری بهتر از آن چه که منچستر یونایتد در این فصل انجام داده است ، انجام بدهید "

" من مطمئنم که چلسی در حال حاضر دارد به همچین چیزی فکر می کند ، یا منچستر سیتی. تاتنهام هم به این مساله فکر خواهد کرد که چگونه می تواند به جمع چهار تیم برتر مسابقات باز گردد. همه ی تیم ها به این مساله فکر می کنند که چگونه می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم "

آنری همچنین امیدوار است آرسن ونگر برای سال های متمادی در این تیم بماند و معتقد است تیم سابقش با رفتن مردی که در سال 1996 به این تیم آمد به مکانی ناشناخته تبدیل خواهد شد.

آنری افزود : " این خیلی سخت است که ببینید روزی آرسنال در حال بازی کردن است و از آرسن ونگر روی نیمکت ذخیره ها خبری نیست. این اتفاق عجیبی خواهد بود "

" من دوست دارم که او برای همیشه در آرسنال بماند ، اما همه ی ما می دانیم که این اتفاق غیر ممکن است. بالاخره او روزی از این باشگاه خواهد رفت ، اما این رفتن خیلی سخت و ناراحت کننده خواهد بود. واقعا فکر کردن به این مساله سخت و دشوار است "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۵۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰