loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری: آرسن و پپ خاص هستند
آنری: آرسن و پپ خاص هستند

آنری: آرسن و پپ خاص هستند



آنری در طول تعطیلات زمستانی و پیش از شروع فصل جدید MLS به منظور حفظ آمادگی با تیم اصلی آرسنال در مجموعه تمرینی لاندن کولنی به تمرین پرداخته است.

این مهاجم ۳٦ ساله در گفتگو با سایت رسمی نیویورک رد بولرز از رفتار فوق العاده ای که آرسن ونگر با او داشته و همچنین اینکه چگونه به او کمک کرد تا به فوتبالیستی بزرگ تبدیل شود می گوید.

" ما همیشه در تماسیم، او به من اجازه می دهد تا هر وقت که بخواهم به اینجا بیایم و با آرسنال تمرین کنم. این چیزی نیست که در هرحا بتوانید آن را انجام دهید.

" واقعاً می تواند شما را باور داشته باشد- اجازه می دهد که مسئول آینده خود باشید.

" او می داند که چه موقع باید با شما صحبت کند و می داند که چه موقع اجازه دهد تا ... پرواز کنید. در تمام طول مسیر به شما کمک خواهد کرد اما باید آن را از او بخواهید.

" دیدگاه او نسبت به بازی دقیقاً مانند دیدگاه من است، آنچه در رابطه با آرسن وجود دارد این است که می توانم درمورد هرچیزی با او صحبت کنم، می دانید... زندگی، یک بازی، غذا، سرنوشت ... هرچیزی که تصور کنید.

" رابطه ما مثل رابطه یک پدر و پسر است، گاهی بحث می کنید، گاهی اوضاع خیلی خوب است و گاهی نیست"


یک ماه دیگر آرسنال و بایرن مونیخ مثل فصل قبل در دور حذفی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت و این در حالی است که آنری سابقه همکاری با پپ گواردیولا سرمربی فعلی بایرن را نیز دارد. او در این باره اذعان کرد:

" آرسن ونگر همیشه برای من خاص خواهد بود اما پپ گواردیولا خیلی خاص است، به من اعتماد کنید. با او کار کرده ام و او مرد بزرگی است، یک رهبر فوق العاده است و می توانید ببینید که بایرن مونیخ پیش از این خوب بازی می کرد و اکنون با پپ حتی بهتر از قبل بازی می کند، با نظم و هماهنگی بیشتری.

" آن دو ( آرسن و و پپ ) شاید در شکل و روشی که برای تیم اتخاذ می کنند متفاوت باشند اما ذهنیت آن ها و روشی که تیم هایشان بازی می کند مثل هم است - روی زمین، در طول خطوط، پاس های زیاد کوتاه و بلند.

" بارسلونا سبک بازی متفاوتی دارد، همیشه متکی به وینگرهاست اما زمانی که من در آرسنال بودم با سیستم ۲-۴-۴ بازی می کردیم اما آن ها اساساً شبیه هم هستند، بنابراین به خاطر بازی کردن برای تیم هایی که همیشه می خواستند فوتبال بازی کنند خوش شانس بوده ام. این چیزی است که من دوست دارم و در آن روش آرسن و پپ خیلی شبیه هم هستند.

همچنین آنری در مورد دیدار مقابل بایرن افزود:

" در حال حاضر بایرن مونیخ بهترین تیم دنیاست، بسیار دشوار خواهد بود اما اگر آرسنال بتواند عملکردی که فصل گذشته در خانه بایرن داشت را تکرار کند امکان صعود وجود دارد.

" آن ها فقط باید هر دو بازی را اداره کنند؛ زیرا در لیگ قهرمانان نمی توانید فقط در یک دیدار خوب بازی کنید، این کافی نیست. اگر برای ۵ دقیقه تمرکزتان روی بازی را از دست دهید آنگاه ممکن مجازات شوید. گمان می کنم آرسنال کیفیت لازم را برای انجام آن دارد و بایرن نیز از این مساله آگاه است.

" می دانم زمانی که قرعه بیرون آمد همه برای آرسنال نگرارن بودند و درست هم بود؛ زیرا بایرن تیم فوق العاده ای است اما می توانم به شما اطمینان دهم که بایرن نیز از مواجه شدن با آن ها زیاد خوشحال نبود.

" خواهیم دید چه می شود، فکر می کنم برای افراد بی طرف بازی فوتبال فوق العاده ای باشد اما اگر عاشق آرسنال باشید حدس می زنم که کمی رنح خواهیم برد! ( به خاطر حساسیت و اضطراب)"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : REDBULL.com
بازدید: ۲,۰۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰