loading
در حال بررسی درخواست شما
از هر حیث دروازبان بهتری شده ام!
از هر حیث دروازبان بهتری شده ام!

از هر حیث دروازبان بهتری شده ام!

ویتو مانونه معتقد است تمام فاکتور های بازی خود را در سال جدید بهبود بخشیده و مصمّم است این شرایط را حفظ نماید.

این دروازبان ایتالیایی پس از مصدومیّت شزنی در دو بازی پیشین آرسنال در مقابل استوک سیتی و لیورپول به میدان رفت و گلی دریافت نکرد. مانونه برای فراموش کردن خاطرات بازی با المپیاکو، یک دوره ی قرضی به هول سیتی رفت و در آنجا رکورد 6 بازی بدون دریافت گل را بر جای گذاشت.

این بازیکن 24 ساله باور دارد حالا دروازبان خیلی بهتری شده و می تواند جایگاهش را در ترکیب انتخابی رئیس حفظ کند.

" فکر می کنم از هر نظر در پست دروازبانی پیشرفت داشته ام. به نظر خودم از زمان بازگشت از دوره ی قرضی قوی و قوی تر شده ام. مخصوصا پس از اتّفاقات بازی با المپیاکو، بازگشت به این وضعیّت آسان نبود، امّا زمانی که به مسائل پشت کردم، دیگر برایم مهم نبودند. تنها آستین هایم را بالا زدم و تلاش کردم، چون می دانستم که می توانم."

" رقابت خوبی بین دروازبانان وجود دارد، زیرا ما می دانیم سطح موجود بسیار بالاست و برای اینکه انتخاب اول باشیم باید همواره تلاش کنیم و شرایط خود را بهبود بخشیم. "

مانونه تنها 24 سال دارد و پس از 7 سال حضور در آرسنال به تازگی توانسته خود را به عنوان یکی از توپچی های اصلی مطرح کند. و مثل هر دروازبان دیگری، او نیز باید بیشتر محک بخورد تا بتواند اعتبار خود را نشان دهد.

" برای یک دروازبان مهمترین مسئله این است که بتواند بازی کند، تنها یک نفر می تواند در این پست بازی کند و برای آنهایی که بازی نمی کنند شرایط سخت است. زیرا شما هوشیاری، مدیریت زمان، و تجربه ی بازی خود را از دست می دهید. بنابراین زمانی که گام به میدان می گذارید آسان نیست که به سرعت شرایط ایده آل خود را بازیابی کنید. "

" بازی در آرسنال برایم تجربه ی فوق العاده ای بوده است. بیشتر بازیکنان تیم جدید هستند و من با 24 سال سن احساس پیری می کنم! اینجا و همه ی آدم هایش را می شناسم و از اینکه درگیر بازی ها شوم واقعا خوشحال خواهم شد، مثل همین حالا! دوست دارم بیشتر بازی کنم تا جایگاهم مستحکم شود. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۵
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰