loading
در حال بررسی درخواست شما
امری:برنامه‌های من برای انکتیا در فصل پیش‌رو
امری:برنامه‌های من برای انکتیا در فصل پیش‌رو

امری:برنامه‌های من برای انکتیا در فصل پیش‌رو

ادی انکتیا در دو بازی آخر خود سه‌بار دروازه حریفان را گشوده است و روز جمعه در بازی مقابل فیورنتینا دو گل به‌ثمر رساند. این مهاجم بیست ساله توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، مهمتر از همه، توجه اونای امری. صحبت‌های امری را در ادامه بخوانید:
 
درمورد ادی انکتیا...
از او بسیار راضی هستم. فصل گذشته در لحظات اندکی که شانس حضور در زمین را پیدا کرد، عملکرد بسیار خوبی داشت. پیشرفت او مشهود است و من این پیشرفت را برای تمام بازیکنان می‌خواهم. همه بازیکنان فرصت لازم برای نشان دادن این ظرفیت را دارند و به‌جز این هم این رویکرد بسیار مناسب است. همچین بازیکنان جوان نیازمند کسب تجربه و زمان حضور در میدان هستند تا اعتمادبه‌نفس کافی برای بازی برای تیم را پیدا کنند. انرژی و انگیزه این بازیکنان بسیار اهمیت دارد، خصوصا ادی انکتیا، که پیشرفت و عملکرد بسیار خوبی دارد.
 
او چقدر با انتقال قرضی فاصله داشت؟
سال گذشته در ماه دسامبر به‌فکر انتقال قرضی او به لیگ آلمان بودیم. اما تصمیم گرفتیم که او همینجا بماند و کنار ما تمرین کرده و پیشرفت کند. پیش‌فصل را هم با همین رویکرد آغاز کردیم، که او با ما بماند. ایده من این است که اگر پیشرفت بازیکن درحد انتظار ما صورت بگیرد، شانس حضور در تیم را پیدا خواهد کرد.
 
چقدر احتمال ماندن او وجود دارد؟
من با او و باشگاه صحبت کردم. او درمورد اینکه بماند یا با رفتن فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند دودل است. اما مثال‌هایی از چند بازیکن داریم که فصل گذشته می‌خواستند که از تیم بروند اما در تیم مقصد هم به مقدار موردنظر ما زمان برای حضور در میدان پیدا نکردند. به او گفتم تمرکز اصلی خود را روی اینجا بگذارد. وقتی لیاقت ماندن در اینجا را داشته باشی تضمین می‌کنم که فرصت حضور در میدان را هم پیدا خواهی کرد. در آن دقایق باید پیشرفت کنی. و در پیش‌فصل هم همانطور که ما می‌خواهیم بازی می‌کند. بازیکنان جوانی که اینجا هستند بازیکنان جوانی که همراه ما هستند این فرصت مناسب برای آن‌هاست تا به ما نشان بدهند چگونه و در چه نقشی می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
 
انکتیا به‌عنوان مهاجم ذخیره در تیم خواهد بود؟
فصل گذشته اوبامانگ گاهی در نقش وینگر به میدان رفت. ما در فصل گذشته اوبا، لاکازت و دنی ولبک را داشتیم و همگی فرصت بازی کردن را پیدا می‌کردند. ما درحال حاضر مهاجم دیگری جذب نکرده‌ایم تا به انکتیا شانس بدهیم. بازیکنان جوان تیم اگر از خود لیاقت نشان بدهند به آن‌ها کمک خواهیم کرد.
 
وضعیت نقل و انتقالات به چه صورت است؟
ما در پیش‌فصل هستیم پس فرآیند آماده‌سازی خود را برهم نمی‌زنیم. ما سه بر صفر مقابل فیورنتینا پیروز شدیم اگرچه نتیجه اهمیتی ندارد و آن‌ها موقعیت‌هایی را ایجاد کردند. من از بازی راضی هستم. در نیمه اول نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم، با بازی‌سازی و مالکیت توپ، بازی را کنترل کنیم. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم اما موقعیت‌های زیادی هم توسط حریف ایجاد شد. در نیمه دوم شاید در به‌سبب چینش ٣-٣-۴ توانستیم تسلط بیشتری برروی بازی داشته باسیم. این راهی است که همه را متقاعد کنیم که برای رسیدن به اهداف‌مان باید از فصل گذشته بیشتر تلاش کنیم.
 
ترجیح شما روی دفاع سه‌نفره است یا چهارنفره؟
سال گذشته به هردو سیستم بازی کردیم و بارها تغییرش دادیم زیرا کیفیت برخی از بازیکنان در سیستم دیگر بالاتر می‌رود. ما مدافعان کناری بسیار هجومی‌ای داریم و گاهی باید از آنها مراقبت کنیم. ما با هر دو سیست بازی کردیم. حالا هم می‌خواهم با هر دو سیستم بازی کنیم زیرا گاهی اوقات می‌توانیم با حضور همزمان ناچو مونرئال و سئاد کولاسیناچ عملکرد بسیار خوبی نشان دهیم. سیستم سه دفاعه بهترین ترکیب برای این حالت است. بازی دادن ناچو در قلب دفاع چهار نفره بهترین پست برای او نیست، و از سئاد کولاسیناچ هم می‌خواهم که عملکرد تدافعی خود در دفاع چهارنفره را بهبود دهد زیرا قرار است با آن سیستم بازی کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰