loading
در حال بررسی درخواست شما
انتخاب مرسون ، برگ کمپ
انتخاب مرسون ، برگ کمپ

انتخاب مرسون ، برگ کمپ



در نظرسنجی اسکای اسپورت که به منظور انتخاب ارزشمند ترین بازیکن شاغل در فوتبال انگلستان در 40 سال گذشته ، که موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره شده است نام های بزرگی همچون نورمن هانتر (1974) ، کوین کیگان (1982) ، کنی دالگلیش (1983) ، گری لینه کر (1986) ، پل مک گراث (1993) ، دنیس برگ کمپ (1998) ، تیری آنری (2003 و 2004) و استیون جرارد (2006) حضور دارند که پل مرسون ، بازیکن افسانه ای آرسنال در کنار یا مقابل برخی از این نام ها بازی کرده است. اما رای مرسون از بین آن ها کسی نیست به جز هم تیمی سابقش دنیس برگ کمپ .

مرسون به اسکای اسپورتس گفت : " با یک میلیون مایل اختلاف ، دنیس برگ کمپ بهترین بازیکنی است که من در کنار او بازی کرده ام. نگرش او ، نحوه کار با توپ او ، آگاهی او ، آرامش او ... او همه ی این ها را یکجا در خود داشت "

" وقتی که یک بازیکن اسنوکر اقدام به ضربه می کند ، برای 4 ضربه ی بعدی خود فکر کرده است. او به توپ قرمز بعدی فکر نمی کند بلکه مسیر های ممکن بعدی را در ذهن خود تصویر می کند. درست همان کاری که دنیس برگ کمپ در زمین فوتبال انجام می داد. او همه چیز را قبل از دیگر بازیکن ها می دید "

" برای من ، او بهترین بازیکن خارجی است که اینجا بازی کرده است. حتی بهتر از تیری آنری ، به خصوص وقتی به تمامی بازی هایی که این دو نفر انجام داده اند نگاه می کنم. اگر به گذشته ی آنری و زمانی که اینقدر سریع نبود بازگردیم ، آیا او می توانست باز هم بازیکن بزرگی باشد؟ احتمالا نه "

" بسیاری از گل های او به سرعت بالایش ارتباط پیدا می کند ، اما این در مورد برگ کمپ صادق نیست. یقینا فوتبالیست ها تفاوت های زیادی با هم دارند اما انتخاب من برگ کمپ است "

" تیری آنری ، او تنها بازیکنی در لیگ برتر است که گویی 18 ساله است ، اما در لیگ زیر 12 ساله ها بازی می کند. او در تیم رویایی آرسنال بازی کرده و خدمات بی نظیری برای توپچی ها انجام داده است. اما او تنها بازیکنی است که می تواند کارهایی را که قدیمی ها دوست دارند انجام دهد "

" اما من مجبورم برگ کمپ را انتخاب کنم. او فوق العاده بود "

اما پل مرسون خود در سال 1989 به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ جزیره انتخاب شده بود ، درست زمانی که در آرسنال عضویت داشت و از آن ، به عنوان یکی از بهترین لحظات در طول زندگی حرفه ای خود یاد می کند.

مرسون افزود : " این یکی از با ارزشترین دستاوردهای زندگی ورزشی من است "

" شما درباره ی فوتبالیست های حرفه ای و هم بازی هایتان صحبت می کنید که با رای خود شما را به عنوان بهترین بازیکن جوان جزیره انتخاب نموده اند. این یقینا با ارزش است "

" فوتبال یک بازی گروهی است و همه چیز در این باره به آن مربوط می شود ، اما بردن آن جایزه واقعا افتخار بزرگی بود. مادر و پدرم هنوز هم آن کاپ را در خانه ی شان نگه می دارند "


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky
بازدید: ۱,۱۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰