loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل: باید مصمم و قاطع باشیم
اوزیل: باید مصمم و قاطع باشیم

اوزیل: باید مصمم و قاطع باشیم


این ملی پوش آلمانی که پس از ورود به لیگ برتر شروع موثری داشته است توانسته در موفقیت تیم آرسن ونگر در رقابت های داخلی و اروپایی نقشی کلیدی داشته باشد.

اوزیل اذعان می کند که در محیط جدیدش کاملاً احساس راحتی می کند و همچنین با ترغیب هم تیمی هایش از آن ها می خواهد تا با تلاش تیمی فصل موفقی را برای باشگاه رقم بزنند.

" بسیار راضی هستم، می دانم که می توانم بهتر از این بازی کنم، از پتانسیل خود آگاهم اما در حال حاضر مهم ترین چیز این است که همه چیز برای تیم خوب پیش رود.

" در آن مورد واقعاً هیچ احساس فشاری نمی کنم، فقط از همه چیز لذت می برم، از کاری که انجام می دهم لذت می برم. حضور در اینجا رویای من است و واقعاً بسیار بسیار خوشحالم. به بودن در اینجا افتخار می کنم و حضور در این تیم بزرگ، عالی است.

" این تیم به خوبی مرا متقاعد کرد، پیش از اینکه به آرسنال بیایم می دانستم که چه نوع بازیکنانی در اینجا حضور دارند و البته در تمرینات می توانید ببینید که چقدر بازیکنان خوب زیادی در اینجا هستند. اگر واقعاً مصمم و قاطع باشیم و سخت تلاش کنیم می توانیم به موفقیت های بزرگی برسیم."

فولهام مانع بعدی توپچی ها در مسیر رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر است و اوزیل به اتفاقات بعد از مسابقه امروز نگاه نمی کند.

" در هر بازی فقط روی همان مسابقه تمرکز می کنیم و اکنون باید در خانه به مصاف فولهام برویم. هنوز راهی طولانی وجود دارد. ما می خواهیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم، می دانیم که پتانسیل لازم را برای اینکه واقعاً خوب کار کنیم داریم و اول از همه می خواهیم سه امتیاز مقابل فولهام را کسب کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰