loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل: لیگ برتر خیلی لذت بخش است
اوزیل: لیگ برتر خیلی لذت بخش است

اوزیل: لیگ برتر خیلی لذت بخش است


بازیساز ۲۵ ساله آرسنال پس از اینکه در ماه سپتامبر به باشگاه پیوست با به ثمر رساندن ۵ گل و دادن ٩ پاس گل تاثیر زود هنگامی داشته است.

اوزیل می گوید از فضای بیشتری که در این لیگ نسبت به اسپانیا و آلمان پیدا کرده لذت می برد اما همچنین از سایر مسئولیت های خود نیز آگاه است.

" برای یک بازیکن تهاجمی [ بازی در این لیگ ] لذت بخش است؛ زیرا فضای زیادی به دست می آورید اما نباید وظایف دفاعی خود را فراموش کنید چرا که در مسابقات بالا و پایین زیادی وجود دارد.

" امروزه اینطور نیست که فقط مدافعان دفاع و مهاجمان حمله کنند و به همین دلیل است که بازی کردن در این لیگ خیلی سخت تر است. به طور کلی به عنوان یک فوتبالیست در لیگ برتر سرگرمی و لذت زیادی دارید؛ زیرا لیگ برتر بسیار جالب و بازی در آن بسیار لذت بخش است.

" اما این لیگ سخت تر و سنگین تر است؛ زیرا بازی ها دائماً عقب و جلو می رود ( از دفاع به حمله و از حمله به دفاع ). در بوندسلیگا یا لالیگا گاهی می بینید که تیم های کوچک تر عمیق تر یا دفاعی تر با نفرات زیادی در پشت توپ بازی می کنند، در اینجا عکس این قضیه وجود دارد - تیم های کوچک تر می خواهند خود را مقابل همه ثابت کنند و ترسی از حمله کردن ندارند."

اوزیل اذعان می کند که از شور و هیجان هواداران انگلیسی شگفت زده شده است، چه آن هایی که هوادار آرسنال هستند و چه هواداران سایر تیم ها.

" این نگرش مثبت شگفت انگیز است، حتی از سوی هواداران حریف. آن ها واقعاً هیچگاه غیرمنصف نیستند، همیشه بااحترام و مودب هستند حتی اگر یک دربی باشد. می بینید که آن ها از تماشای بازی لذت می برند - آن ها برای فوتبال زندگی می کنند و به طور باور نکردنی تیم خود را حمایت می کنند.

" همیشه جو بسیار خوبی وجود دارد. فکر می کنم بهترین احساسی که داشتم زمانی بود که نخستین بار در ورزشگاه امارات بازی کردم، جو موجود باور نکردنی بود و من احساساتی شده بودم.."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۹۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰