loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل پرفکت است، اما راه برگشتی نیست !
اوزیل پرفکت است، اما راه برگشتی نیست !

اوزیل پرفکت است، اما راه برگشتی نیست !

اوزیل "به معنای واقعی کلمه بازیکن عالی" برای سیستم آرتتا بشمار میآید اما بنظر میرسد او راهی برای باشگت به ترکیب تیم آرسنال ندارد.
 
هرچند اوزیل در بازی‌های پیش فصل یک بار برای آرسنال به میدان رفته است اما در برابر فولهام کاملا نادیده گرفته شده است و گزینه‌های دیگر توسط آرتتا انتخاب شده‌اند. از این روی احتمال آن میرود که اوزیل کاملا از ترکیب 25 نفری آرسنال کنار گذاشته شود.
 
یان رایت مهاجم اسطوره‌ای آرسنال امیدی ندارد تا دوباره اوزیل به عنوان یک بازیکن بتواند در ترکیب آرسنال حضور پیدا کند. رایت در این مورد گفت: اگر بتوانید از اوزیل در ترکیب خود بازی بگیرید، او به معنای واقعی کلمه یک بازیکن عالی است. اما به نظر نمیرسد این روند پیش برود. آنچه دیده میشود این است که اوزیل دیگر جایی در آرسنال و ترکیبش ندارد. من روزی در زمین بودم و میدیدم که اوزیل قدم میزد و از شرایطش راضی بنظر میرسد.نکته گیج کننده برای من این است که همه می‌دانند اگر شما برنامه بازی آرتتا را داشته باشید، پس احتمالاً وارد آن خواهید شد.
 
رایت ادامه داد: من واقعا ناراحت هستم که هیچکس نمیتواند او را متقاعد کند که جایی در ترکیب تیم ندارد و حتی اگر تیم را ترک نکند و تلاش کند هم نمیتواند به بازی کردن برای آرسنال ادامه دهد. اما در نهایت او همچنان به عنوان یک بازیکن از باشگاه حقوق میگیرد! این نگرش او در تمرینات تیم باعث شده تا آرتتا او را به بازی نگیرد. این ویران کننده است که او نمیتواند ( یا نمیخواهد ) در استایل آرسنال ادامه دهد.
 
بعد از آغاز مجدد مسابقات به اوزیل حتی یک دقیقه اجازه بازی داده نشده است. آرسنال شنبه برابر وستهام یک بازی "دربی" خواهد داشت و همچنان بعید به نظر میاید که او به زمین بازی راه داده شود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal
بازدید: ۲,۲۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰