loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل: چرا عاشق فوتبال انگلیس هستم
اوزیل: چرا عاشق فوتبال انگلیس هستم

اوزیل: چرا عاشق فوتبال انگلیس هستم


رکورددار نقل و انتقالات آرسنال پس از اینکه در ماه سپتامبر از رئال مادرید به جمع توپچی ها پیوست به نظر می رسد که پس از به ثمر رساندن ۵ گل و دادن ٩ پاس گل اکنون کاملاً در انگیس جا افتاده است.

اوزیل که به عنوان یکی از بهترین بازیسازان دنیا شناخته شده است اعتقاد دارد که شدت و دشواری لیگ برتر او را به سطح جدیدی خواهد برد.

" اگر در لیگ برتر بازی کنید بهترین چیز این است که به عنوان یک بازیکن همیشه می توانید بیشتر و بیشتر پیشرفت کنید؛ چرا که مقابل بهترین بازیکنان بازی می کنید.

" این دشوارترین لیگ دنیاست؛ زیرا بسیار برابر است. در لیگ برتر هر تیمی می تواند هر تیم دیگری را شکست دهد و اینجا جایی است که می توانید سورپرایز شوید.

" همچنین پشت سر هم بازی می کنید؛ دو یا سه بازی در یک هفته. بنابراین به عنوان یک تیم همیشه بهتر و بهتر می شوید و پیشرفت می کنید - این خیلی لذت بخش است.

" جو موجود در لیگ نیز فوق العاده است، مهم نیست کجا می روید، همه جا جوی عالی وجود دارد بنابراین این لیگ با دیگر لیگ ها کاملاً متفاوت است. این همان چیزی است که در ورزشگاه امارات نیز وقتی در خانه بازی می کنیم وجود دارد، هواداران واقعاً ما را جلو می برند.

" این برای ما بازیکنان معنای زیادی دارد، ما هوادارانی داریم که درست ٩۰ دقیقه پشتیبان ما هستند و فرقی نمی کند که پیروز می شویم یا شکست می خوریم. این حمایت واقعاً برای تیم مهم است و هدفمان نیز است که با کسب نتایج از هوداران تشکر کنیم. از اینکه عضوی از تیمی هستم که چنین هواداران فوق العاده ای دارد واقعاً خوشحالم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰