loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل:گلم تشکری از هواداران بود
اوزیل:گلم تشکری از هواداران بود

اوزیل:گلم تشکری از هواداران بود

این بازیکن ساز آلمانی اولین گل خود را برای آرسنال در دقیقه 8 بازی مقابل ناپولی با پاس گل عالی آرون رمزی با ضربه ای دیدنی به ثمر رساند.

اوزیل در مورد اولین گلش در پیراهن آرسنال میگوید:"این احساس واقعا خوبی است.مخصوصا گلزنی در خانه.شما میتوانستید ببینید هواداران واقعا تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند.

"آنچه که مهم بود پیروزی ما در این بازی بود.البته از گلزنی ام خوشحالم مخصوصا در خانه.این روش من برای تشکر از هواداران بود.

"هدف ما این است بازی جذابی انجام دهیم و به موفقیت برسیم.ما امشب با انجام این کار قدمی دیگر برای این موضوع برداشتیم.ما میدانستیم برنده شدن واقعا دشوار است اما شایسته پیروزی بودیم و ما میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم.من واقعا به این تیم افتخار میکنم."

بر طبق آماری که اپتا ارائه کرده است مسوت اوزیل در سه سال گذشته بیشترین پاس گل را نسبت به هرکس دیگری در لیگ قهرمانان داده است.او در بازی برابر ناپولی نیز یک پاس گل به الیویه ژیرو داد.این بازیکن آلمانی از هم تیمی هایش به خاطر کمک به او در وفق پیدا کردن در ترکیب تشکر میکند.

"همه بازیکنان میخواهند گلزنی کنند اما همه میدانند که من پاس گل دادن را هم دوست دارم.آنچه برایمان مهم است این است که به عنوان یک تیم گام بعدی را برداریم.ما میخواهیم به پیشرفتمان ادامه دهیم.

"ما امشب این کار را انجام دادیم.ما گامی رو به جلو برداشتیم و پیروز بازی شدیم.اکنون ما بر روی بازی بعدیمان متمرکز خواهیم شد.

"شما میتوانید در تمرینات ببینید که چقدر این تیم از نظر فنی خوب است و ما این موضوع را امشب در زمین نشان دادیم.تیم به خوبی از من حمایت میکند.ما در ردیف خود تعدادی بازیکن بزرگ داریم.ما نشان دادیم که چقدر در کار با توپ خوب هستیم.این برای من در زمین کار را آسان تر میکند و من از آنها برای این موضوع تشکر میکنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۰
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰