loading
در حال بررسی درخواست شما
اوسپینا: رئیس ما را روی دور قرار داده است
اوسپینا: رئیس ما را روی دور قرار داده است

اوسپینا: رئیس ما را روی دور قرار داده است

توپچی ها با برد 0-1 مقابل برنلی رکورد هشت برد پیاپی خود را شکستند و در روز شنبه ردینگ را شکست دادند تا به فینال جام حذفی برسند.

آرسنال در لیگ برتر شروع سختی را متحمل شد اما اوسپینا باور دارد که فرم خوب تیم باعث می شود که آن ها فصل را با قدرت تمام کنند.

"من فکر می کنم که راهمان را برای بازی کردن درست کرده ایم."

"بازیکنان فوق العاده ای در دسترس داریم اما حالا ما باید روی دور باقی بمانیم. ما مربی با استعدادی در اختیار داریم که قادر بوده است ما را روی دور قرار دهد برای جایی که می خواهیم برویم."

"دفاعی که با آن بازی می کنم خیلی با تجربه است که بازی های زیادی در تیم های ملی قدرتمند انجام داده اند. قطعاً این مسئله کمک می کند. ما در انجام دادن خوب کارها غرور داریم و من مطمئنم که می توانیم به چیزهای زیادی برسیم."

اوسپینا تابستان قبلی از نیس به این جا آمد و به یک بازیکن اصلی در ترکیب آرسن ونگر تبدیل شده است و این دروازه بان می گوید که این تجربه ی مثبتی است.

"با نحوه ی بازی کردن در انگلیس و در تیم به سرعت سازگار شدم. من تلاش می کردم که آن را در تمرین نقشی که به عهده دارم قرار دهم. در بهترین راه ممکن."

"من باید از هواداران به خاطر تجربه ای که در اختیارم قرار دادند تشکر کنم. این برای من و این تیم مهم بود و منبع غروری برای من بود.همانطور که قبلاً گفته ام ، همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را نشان دهم و خود را در اختیار تیم قرار می دهم و امیدوارم که توانا باشم که تا آخر بهترین عملکردم را برای آرسنال انجام دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۲
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰