loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس : از همان جلو دفاع را انجام دادیم
اوکس : از همان جلو دفاع را انجام دادیم

اوکس : از همان جلو دفاع را انجام دادیم

 
توپچی ها برای اولین بار در این فصل توانستند یک تیم از تیم های نامی در لیگ برتر را ببرند . این امر به لطف گل های کازورلا و ژیرو در ورزشگاه اتحاد در مقابل منچستر سیتی صورت گرفت .
مصاحبه با چمبرلین درباره بازی
-شما خوب دفاع کردید و در حالی که منچستر سیتی نیز دارای بازیکنانی کاملا با کیفیت است خوب تسلط بازی را در اختیار داشتید . نظر شما راجب بازی ؟ ...
چمبرلین : بله ما محکم دفاع را از همان جلو انجام دادیم و راه آن ها را از همان جلو بستیم . بقیه هم تیمی ها نیز در دفاع خیلی خوب کار کردند . کوکلین هم به سهم خود بسیار عالی بود . ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و مشکلات را در بازی حل کردیم .
آنها به خوبی ما توان انجام بازی باز را نداشتند هر چند که آن ها هم در مواقعی فشار می آوردند اما ما به خوبی دفاع کردیم .
ما توانستیم گل های مهمی را در زمان های مناسب به ثمر برسانیم که این از اهداف ما بود . در نهایت ما دفاع کردیم و پیروز شدیم.
این به شما خیلی اعتماد به نفس می دهد که از بازی در خانه تیم دیگری با سه امتیاز به خانه برگردید . ما نشان دادیم که قادر انجام یک بازی خوب هستیم و میتوانیم در بازی های خارج از خانه نیز پیروز باشیم .
ما نه تنها در این بازی بلکه حتی در بعضی از بازی های در خانه نیز به 3 امتیاز بازی ها خیلی نزدیک بودیم اما نزدیک بودن به برد به تنهایی کافی نیست . باید بازی ها را برد . ما این کار را در بازی با سیتی انجام دادیم و خوشحالیم که پیروز شدیم
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
به قلم Reza ADPH
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰