loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس: الکسیس باتری دوراسل است
اوکس: الکسیس باتری دوراسل است

اوکس: الکسیس باتری دوراسل است

بازیکن شیلیایی برابر استوک سیتی نیز نمایشی خیره کننده ارائه کرد.

الکسیس تا کنون 18 گل در این فصل زده اما چمبرلین می گوید تاثیر او چیزی فراتر از گل زدن است.

"وقتی می بینید یک نفر جلوی زمین به سختی تلاش می کند و شاید نزدیک به 3 نفر می خواهند توپ را بگیرند و موفق نمی شوند و شما آنجا نیستید تا از او حمایت کنید باید به خود نگاه کنید و گویید چرا آنجا نبودم تا به هم تیمی خود کمک کنم؟ 

"این برای بقیه، بازیکنان جلوی زمین یک ریتم ایجاد می کند. اگر وقتی توپ از دست می رود آنها سریع واکنش نشان دهند هافبک ها هم به کمک انها می آیند و مدافعان کناری و مرکزی می توانند از حمله به دفاع برگردند. این چیزی است که سخت روی آن کار می کنیم.

"الکسیس بهتر از هر کسی که دیده ام این کار را می کند. او از بارسلونا به اینجا آمده و این فلسفه قدرتمدنی است که آنها طبق آن بازی می کنند، وقتی بارسا را می بینید آنها این کار را انجام می دهند. بنابراین ممکن است او این توانایی را با خود به اینجا آورده و در هر بازی از آن استفاده می کند. قطعا بچه های زیادی هستند که از او یاد می گیرند، شما همیشه می توانید از او یاد بگیرید زیرا این کار را خیلی خوب انجام می دهد.

ونگر گفته بود "اولین زمستان بدون استراحت می تواند شوکی به سیستم بدن بازیکن وارد کند." با این حال نشانی از خستگی در الکسیس دیده نمی شود.

"او کاملا شرایط را دوست دارد. او مثل یک باتری دوراسل است که هرگز از کار نمی افتد.

"چه بازی جام حذفی باشد چه زمان دیگری که فکر می کنید ممکن است فرصتی باشد تا او را بیرون بگذارید و استراحی به او بدهید او اولین فردی است که می گوید می خواهد بازی کند و همیشه می خواهد بخشی از ترکیب باشد. 

"مطمئنم اگ رئیس بخواهد به او استراحت بدهد به این تصمیم احترام می گذارد. اما نگرش او و رویکردش در تمرینات و سبک بازیش باعث می شود فکر کنید خسته نیست و به هر حال نمی خواهید او را از ترکیب بیرون بگذارید.

"امیدوارم او بتواند این سطح آمادگی را حفظ کند و به مسیرش ادامه بدهد. اما ورزشکاری که من هر روز می بنیم را نمی توانم تصور کنم به این زودی ها احساس خستگی کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۵۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰