loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس: ویگان را دست کم نخواهیم گرفت
اوکس: ویگان را دست کم نخواهیم گرفت

اوکس: ویگان را دست کم نخواهیم گرفت


تیم اووه راسلر با شکست منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد و رسیدن به جمع چهار تیم برتر جام حذفی شگفتی ساز این رقابت ها بوده است.

اگرچه چمبرلین قبول دارد که توپچی ها مدعی اصلی رسیدن به فینال هستند اما تاکید می کند که آن ها نباید فکر کنند که حریف آسانی را در پیش دارند.

" به عنوان یک بازیکن فشار در هر مسابقه به یک اندازه است به خصوص زمانی که در باشگاهی مانند آرسنال بازی می کنید. این اجتناب ناپذیر است که در طول فصل در چند بازی به عنوان مدعی اصلی پیروزی به میدان برویم بنابراین فقط باید آن را اداره کنیم و کیفیت های خود را باور داشته باشیم.

" درمورد این بازی نهایت احترام را برای ویگان قائلیم، آن ها چند بازیکن بسیار خوب دارند که قطعاً در سطح کیفیت لیگ برتر هستند. من مسابقه آن ها  را در مرحله یک چهارم نهایی که منچستر سیتی را حذف کردند دیدم، در بخش اعظم بازی خیلی خوب دفاع کردند اما در کارهای هجومی نیز بسیار خطرناک ظاهر می شدند و برای یک پیروزی خارق العاده به آن ها کاملاً اعتبار می دهم.

" این واقعاً به شما تمام اتفاقات فوتبال در جام حذفی را نشان می دهد، پیج و خم های بسیاری در طول مسیر وجود دارد و نشان می دهد که باشگاه های دسته پایین تر می توانند باشگاه های لیگ برتری را شکست دهند، به همین دلیل است که ما برای نتیجه گرفتن باید در بهترین شکل خود باشیم.

" اجازه دهید که فراموش نکنیم در جام حذفی فصل گذشته توسط بلکبرن و همچنین در لیگ کاپ توسط بردفورد حذف شدیم بنابراین دقیقاً از آنچه که از ویگان انتظار می رود آگاهیم و برای برنده شدن باید بازی خودمان را انجام دهیم.

" به هیچ وجه نباید آن ها را دست کم بگیریم، نتیجه آن ها مقابل منچستر سیتی آنچه را که قادر به انجامش هستند نشان می دهد اما ما باید در آن روز به بازی خودمان توجه داشته باشیم، با طرز تفکر درستی وارد بازی شویم و بهترین عملکردی که می توانیم را ارائه دهیم.".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰