loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس: گل های بیشتری می خواهم
اوکس: گل های بیشتری می خواهم

اوکس: گل های بیشتری می خواهم

سیزدهمین گل او برای آرسنال تبدیل به گلی به یاد ماندنی شد. 

"چیزی در مورد گل شگفت انگیز نمی دانم اما دیدن این که آن ضربه درون دروازه قرار گرفت خوب بود. در امارات کاپ هم یک گل زدم و این چیزی است که در این فصل لازم است انجام بدهم. شکی در این نیست و من از این که بگویم به گل های بیشتری احتیاج دارم نمی ترسم.

"در سطح شخصی برای خودم در این فصل این هدف را مشخص کرده ام بنابراین هر بار که در زمین هستم مهم است که تلاش کنم و با یک گل یا پاس گل در تیم مشارکت داشته باشم و این چیزی است که به آن نیاز دارم. گلزنی در بازی یکشنبه لذت بخش بود و این که آن گل باعث برتری و پیروزی ما شد آن را کمی خاص تر می کند.

"در مجموع بازی واقعا خوب بودیم. بهترین عملکرد خود با توپ را ارائه نکردیم، فکر می کنم چلسی از این جهت شایسته دریافت اعتبار است، انها تیم دفاعی خوبی هستند و بازی ما را در مواقعی متوقف کردند.

"اما به اندازه کافی تلاش کردیم و به عنوان یک تیم واقعا خوب دفاع کردیم و حداقل فرصت ها را به آنها دادیم. این ویژگی مثبتی برای منتقل کردن به فصل جدید است چون در بازی های بزرگ گاهی نتیجه به این مسئله بستگی دارد.

"کاملا به این تیم ایمان و اطمینان دارم و فکر می کنم این می تواند در کل ترکیب تقسیم شود. به عنوان گروهی از بازیکنان چند سال کنار هم بوده ایم که این خوب است بنابراین روحیه تیمی و احساسی همبستگی حقیقی ای در تیم وجود دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰