loading
در حال بررسی درخواست شما
اُکس و گلزنی بیشتر
اُکس و گلزنی بیشتر

اُکس و گلزنی بیشتر



آلکس اٌکسلاد چمبرلین در تساوی دو بر دوی تیم ملی انگلستان در برابر برزیل ، موفق شد گل تساوی بخش و دوم تیم ملی کشورش را به ثمر برساند. او از پیام های که وینگر اسبق تیم ملی انگلستان مارک چمبرلین ، یعنی پدرش برای او فرستاده سخن می گوید.

اُکس گفت : " پدرم قبل از بازی با برزیل یک پیغام برایم ارسال کرد که در آن گفته بود ، مطمئنم که بازی خوبی انجام خواهی داد ، روز بعد هم پیغام دیگری برایم فرستاد و گفت : خوشم می آید وقتی به حرف هایم گوش می کنی "

اگرچه او در مقابل برزیل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت ، اما در 25 حضوری که فصل گذشته برای آرسنال داشته ، تنها موفق به ثمر رساندن یک گل برای توپچی ها شده است. و این رکوردی است که پدرش دوست دارد او آن را بهبود ببخشد.

اُکس می افزاید : " پدرم می خواهد که گل های بیشتری بزنم. همیشه این مطلب را به من گوشزد می کند. او درست می گوید چون من خودم هم می خواهم گل های بیشتری به ثمر برسانم "

" می دانم این مساله ، یکی از اولویت های من برای بهبود بخشیدن در فصل آینده خواهد بود. من فقط می خواهم شیوه ی بازی ام را بهتر کنم. شما همیشه می توانید یاد بگیرید و بهتر شوید. می دانم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی من باقی است "

چمبرلین اعتقاد دارد پس از چند هفته استراحت ، فصل آینده انتظار دارد برای آرسنال و تیم ملی بازی های بهتری از خود به نمایش بگذارد.

او گفت : " چیزی که من می خواهم فصل آینده انجام بدهم فوتبال بهتر است ، گلزنی در ماراکانا ، این یک پایان رویایی برای این فصل بود "

" همین طور این یک پایان خوب برای آرسنال بود ( رسیدن به لیگ قهرمانان سال آینده ) زمانی که برای تمرینات پیش فصل برگردم ، تنها منتظر آغاز فصل آینده ی مسابقات خواهم بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۲۶
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۰۶۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰