loading
در حال بررسی درخواست شما
ایان رایت از خرید جدید آرسنال میگوید
ایان رایت از خرید جدید آرسنال میگوید

ایان رایت از خرید جدید آرسنال میگوید

ایان رایت اسطوره ی آرسنال درباره ی انتقال 72 میلیون پوندی و رکوردشکن نیکولاس په‌په مصاحبه ای داشته و در مورد اینکه،این بازیکن چه چیزی به مجموعه ی آرسنال اضافه خواهد کرد صحبت کرده است.
 
این وینگر ساحل عاجی بعد از پوگبا ،لوکاکو و ون‌دایک تبدیل به چهارمین انتقال گران قیمت تاریخ لیگ انگلیس شد و ایان رایت معتقد است که آرسنال با جذب او یک بازیکن در سطح جهانی به تیم‌ خود اضافه کرده است و او‌ بر این باور است که این انتقال برای آرسنال بسیار فوق العاده خواهد بود و په‌په میتواند قهرمان جدید آرسنال باشد.
 وی افزود؛ من نگرش بسیار خوبی نسبت به این بازیکن دارم او از آن دسته بازیکنانی است که شما همیشه با خود می‌گویید ای ‌کاش او در تیم ما بازی می‌کرد.
 
 
او در محوطه ی جریمه بسیار خطرناک ‌است،او در فصول گذشته گل ها و پاس گل های زیادی به ثبت رسانده است،او‌ میتواند در مصاف یک به یک بازیکن رو به روی خود را از پیش روی بردارد،او ‌میتواند توپ را به راحتی دریافت کند،آزادانه بچرخد و بازیکن مستقیم خود را دریبل کند‌،هیچ مدافعی دوست ندارد که در مقابل چنین بازیکنانی بازی کند.
 
ایان رایت تنها کسی نیست که از خرید جدید تیمش شگفت زده شده است،بلکه تعداد زیادی از هوادران آرسنال بعد از رسمی شدن این انتقال تعدادی زیادی پیام برای تیم مذاکره کننده و مدیریت تیم فرستاده و ابراز خوشحالی کرده اند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Football London
بازدید: ۲,۵۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰