loading
در حال بررسی درخواست شما
برگ کمپ جدید
برگ کمپ جدید

برگ کمپ جدید


آیا باید همیشه آرسن ونگر را مورد سوال قرار داد؟ ما در باره ی تیمی صحبت می کنیم که پس از بازی اول لیگ دچار بحران شدیدی شده بود و نتیجه را در خانه به استون ویلا واگذار کرده بود ، در حالی که آن ها تنها 15 بازیکن را برای این بازی در اختیار داشتند و به هیچ وجه آینده ی مشخصی پیش رویشان متصور نبود.

اما خرید مسوت اوزیل یک انتقال تمام و کمال و بی نقص است.

او تنها 24 سال سن دارد و لااقل برای 10 سال می تواند در بالاترین سطح به ایفای نقش برای آرسنال بپردازد. او می تواند هر آنچه دنیس برگ کمپ برای آرسنال انجام داده است را تکرار نماید ، او خیلی خوب است. او بازیکنی است که خوزه مورینیو راجع به او گفت : " او بهترین شماره 10 دنیاست " و به یاد می آورم رود گولیت در یکی از شب هایی که لیگ قهرمانان بر گزار می شد در باره ی اوزیل گفت : " اوزیل از نظر فنی کاملترین فوتبالیستی است که من تا به حال دیده ام "

" اوزیل این قابلیت را دارد تا باشگاه را به سطوح بالاتر رهنمون سازد. او بازیکنی است که همه ی تیم ها آرزوی داشتن او را دارند و سال هاست که نام او به عنوان یکی از بهترین بازیکن های فوتبال جهان بر سر زبان ها است. او به عنوان یک بازیکن فوق العاده رشد نموده است و آرسنال موفق شد او را در اوج دوران حرفه ای فوتبالش جذب نماید "

" اکنون فشار ها برای برون رفت توپچی ها از این ورطه و کسب جام ها و مقام های قهرمانی همگی روی اوزیل متمرکز می شود ، اما جذب او یک گام در مسیر صحیح برای باشگاهی همچون آرسنال است. در طول سال های گذشته آن ها بهترین بازیکن هایشان را فروخته اند و هر کسی که این تیم را ترک کرده است بالاخره جامی را برنده شده است. اما این منحنی با زیرکی اقتصادی آرسنال در این معامله ، دوباره به مسیر رو به رشدی برای آن ها باز خواهد گشت "

" این یک قرارداد فوق العاده و بسیار منصفانه برای آرسن بود و اکنون اوزیل یک توچی است "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۲,۳۹۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰