loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین در مورد ونگر ، زولا و سرعت خودش
بلرین در مورد ونگر ، زولا و سرعت خودش

بلرین در مورد ونگر ، زولا و سرعت خودش


این بازیکن 19 ساله ، اولین بازی خود در جام باشگاه های اروپا را مقابل بوروسیا دورتموند انجام داد و در چهار بازی قبلی آرسنال در لیگ برتر نیز شرکت داشته است.

بلرین اولین گل خود را برای تیم بزرگسالان در برد 0-5 مقابل استون ویلا به ثمر رساند و او باور دارد که فرم خوب او به خاطر دل گرمی مربیان بوده است که به او داده اند.

"او (ونگر) همیشه از من می خواهد که مطمئن باشم و همانطور که در تیم زیر 21 ساله ها و واتفورد بازی می کردم ، برای آرسنال بازی کنم. خیلی خوب است که او این شجاعت را داشته است که به من اعتماد کند. او می داند که شما می توانید آن چه را که می خواهد انجام دهید ، بنابراین ، این چیزی است که من را برای پیمودن این راه آماده کرده است."

"بازی در واتفورد تجربه ی خوبی بود ، مخصوصاً این که جیانفرانکو زولا مربی من بود.چیزهای زیادی را از او یاد گرفتم. این اولین چالش من برای بازی در سطح حرفه ای بود ، یعنی بازی در چمپیونشیپ و او از اولین روز من را در زمین قرار داد."

"من واقعاً سپاسگزار او هستم و بعضی اوقات زنگ می زنم تا از او تشکر کنم به خاطر این که او اولین نفری بود که به من فرصت بازی را داد و به من اعتماد کرد. من اوقات بسیار خوبی را در آن جا داشتم و بسیاری از مردم فکر می کردند که من باید برگردم چون بازی نمی کردم اما واقعاً برای من تجربه ی مثبتی بود."

 

 


بلرین همچنین رکورد تئو ولکات در سرعت را با بیش از 40 متر شکست و او می گوید که اگرچه خیلی سرعتی است اما هر روز تلاش می کند تا از این هم سرعتی تر شود.

"بعضی از مردم از زمانی که به دنیا آمده اند سرعتی بوده اند و بعضی ها بسیار کند اما من روی سرعت و قدرتم با مربی بدنسازی خیلی کار کردم و این چیزی بود که خیلی به من کمک کرد."

"کارهایی که شما نمی بینید و به چشم نمی آیند ، خودشان را در زمین نشان می دهندو زمان من با بیش از 40 متر سریعترین بود. من واقعاً انتظار آن را نداشتم. آن ها فقط از من یک تست گرفتند و بعد از آن به من گفتند که تو سرعتی ترین فرد در باشگاه هستی و این خیلی خوب است که به من سرعتی ترین بازیکن می گویند."


توجه: "این مصاحبه قبل از بازی با میدلزبرو صورت گرفته است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰