loading
در حال بررسی درخواست شما
بنتنر: تغییر کرده ام
بنتنر: تغییر کرده ام

بنتنر: تغییر کرده ام


این مهاجم دانمارکی دو فصل گذشته را به صورت قرضی در تیمهای ساندرلند و یوونتوس سپری کرد ولی در این فصل به جمع بازیکنان آرسنال بازگشته است.

نیکلاس 25 ساله می گوید او حالا با توجه به پدر شدن و همچنین تجاربی که در این دو سال دوری از آرسنال داشته او را به انسان متفاوتی تبدیل کرده است.

" اول از هر چیز من بچه دار شدم که این تغییر زیادی در من ایجاد کرد. فکر می کنم خیلی از مردم می گویند وقتی بچه وارد زندگیتان می شود شما تغییر می کنید و من هم واقعاً تفاوت زیادی در زندگی خودم احساس می کنم.

" زندگی در خارج از اینجا به من چیزهای متفاوت زیادی نشان داد، جنبه های مختلفی از چگونه زندگی کردن و کنار آمدن با مشکلات و مسائلی از این قبیل. فکر می کنم اینها مرا به انسان کامل تری تبدیل کرده است."

بنتنر اذعان می کند تفکری که خیلی ها در مورد او دارند اشتباه است و معتقد است بعضی از اظهارات او در گذشته به اشتباه ترجمه شده است.

" دوست ندارم حرفهایی که میزنم مثل اتفاقاتی که در گذشته افتاد جور دیگری منتشر شوند، صحبتهایی که هنوز هم باید آنها را ببینم و به آنها گوش بدهم تا بتوانم بگویم اینها به درستی از من نقل قول شده اند یا نه.

" اگر مردم از من خوششان نمی آید مشکلی نیست. اینکه مردم نمی توانند این را قبول کنند که شما وقتی جوان هستید اشتباه می کنید و از این اشتباهات شما نمی گذرند مشکل من نیست.

" من سعی می کنم کارم را به بهترین نحو انجام دهم و این تمام کاری است که می توانم برای خانواده ام، دوستانم و همه افراد اطراف باشگاه انجام دهم.

" فکر می کنم هر فوتبالیستی می خواهد در حد توانش به چیزهایی که می خواهد برسد. این شخصیت شما را شکل می دهد. اگر شما رویایی در سر داشته باشید و هر چه در توان دارید بگذارید تا به بهترین نتیجه ای که می توانید برسید این کاری است که باعث می شود بهترین نتیجه را از کارتان بگیرید و این کاری است که باید انجام دهید.

" منظورم این است که فکر می کنم هر فوتبالیستی دوست دارد بهترین باشد. به نظرم این یک اظهار نظر معمولی بود که از قول من این چنین نقل قول شد که من گفته بودم بهترین بازیکن دنیا هستم.

" نمی دانم این صحبت از کجا آمد. من هنوز هم گاهی اوقات آن مصاحبه را نگاه می کنم و به آن گوش می دهم. اگر مردم می خواهند آن اظهارات را باور کنند من نمی توانم در این مورد کاری انجام دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰