loading
در حال بررسی درخواست شما
بنیتز: ما آماده ایم
بنیتز: ما آماده ایم

بنیتز: ما آماده ایم



آرسنال و ناپولی امشب درحالی آخرین دیدار گروه F را در ناپل برگزار می کنند که هر دو تیم به دنبال صعود به دور بعد هستند.

در حال حاضر آرسنال با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند و ناپولی در صدر این گروه قرار دارد، ناپولی که به همراه دورتموند ٩ امتیاز دارد درصورتی پیروزی دورتموند مقابل مارسی برای صعود به برد ۰-۳ مقابل آرسنال نیاز دارد.

بنیتز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اظهار داشت: " می دانیم که آرسنال تیم بسیار قدرتمندی است اما ما نیز تلاش خواهیم کرد. تیم من باید تمام توانش را به کار بگیرد.

" بازیکنانم می دانند که این بازی چقدر مهم است و همه آن ها به خوبی تمرین کرده اند، ما چیزی برای از دست دادن نداریم. بازی در خانه به ما یک نقطه قوت اضافه می دهد.

" با قرار گرفتن در چنین گروه مشکلی بدشانس بودیم اما به نظر بهتر است که این بازی ها را تجربه کنید تا اینکه بخواهید آن ها را از تلویزیون تماشا کنید."

بنیتز که تیمش در رده سوم سری A قرار داد معتقد است نکته کلیدی برای آن ها زدن یک گل زود هنگام است.

" ما سعی خواهیم کرد که در سریع ترین زمان ممکن گل بزنیم و سپس خواهیم دید که در دیگر بازی گروه چه نتیجه ای رقم می خورد. نتیجه بین مارسی و دورتموند می تواند به ما کمک کند اما پیامی که به بازیکنانم داده ام این است که روی عملکرد خودمان تمرکز کنند.

" مصمم هستیم که به میدان برویم و با زدن یک یا چند گل پیروز شویم، اگر آرسنال یک گل به ثمر برساند آنگاه ما به ۴ گل نیاز داریم.

" در عین حال که باید فوتبالی هجومی را انجام دهیم باید آن را با نشان دادن بالانس مناسب انجام دهیم."


سرمربی سابق لیورپول می داند که تیمش مقابل آرسنال که در این فصل تیم مستحکمی بوده آزمون سختی در پیش دارد. شاگردان آرسنال ونگر اکنون با فاصله ۵ امتیازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و در رقابت های اروپایی این فصل نیز تنها یک شکست مقابل دورتموند داشته اند.

" در فوتبال مدرن همه از کیفیت رقیب هایشان آگاهند، آرسنال تیم بسیار قدرتمندی است. امسال می تواند فصلی باشد که آن ها قهرمان لیگ برتر می شوند.

" از نظر من ونگر بهترین مربی در لیگ برتر است و به خوبی می داند که تیمش باید چه چیزی را انجام دهد.

" آرسنال سعی خواهد کرد که مالکیت توپ را کنترل کند و روی ضد حملات به ما ضربه بزند. ما نیز باید کار خودمان را انجام دهیم، باید روی خودمان متمرکز شویم نه آن ها."


بنیتز امیدوار است که دروازه بان شماره یک تیمش یعنی په په رینا که دیدار شنبه مقابل اودینزه را به دلیل مصدومیت از دست داد برای بازی امشب آماده شود.

" ما وضعیت په په رینا و والون بهرامی را بررسی خواهیم کرد."

علاوه بر رینا، وضعیت بهرامی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه پا مبهم است درحالی که مارک همسیک بازیساز ناپولی نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت.


همچنین گونزالو هیگواین که سه شنبه ۲٦ ساله شد و با ۳ گل بهترین گلزن تیمش در لیگ قهرمانان است درمورد دیدار امشب گفت:

" می دانیم که بازی بسیار دشواری خواهد بود و از قابلیت های آرسنال آگاهیم اما این را هم می دانیم که می توانیم مقابل هر تیمی قرار بگیریم و خوب کار کنیم.

" ما پیش از این دورتموند و ناپولی را در ورزشگاه سن پائولو شکست داده ایم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰