loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید آرتتا از هواداران آسیایی
تمجید آرتتا از هواداران آسیایی

تمجید آرتتا از هواداران آسیایی


تیم اصلی آرسنال پنج شنبه به شرق آسیا سفر خواهد کرد و عصر یک شنبه اولین بازی پیش فصل خود را مقابل تیم منتخب اندونزی انجام خواهد داد.

آرتتا مشتاقانه در انتظار تجربه فرهنگ های جدید است و امیدوار است که تیم بتواند در زمین مسابقه از هوادارانش پذیرایی کند.

او در گفت و گو با Arsenal Player اظهار داشت: " وقتی زمان بازی ها فرا برسید ما باید عملکرد و نمایش خوبی داشته باشیم. هواداران هیجان زده خواهند بود و ما نمی دانیم دوباره کی به آنجا بازخواهیم گشت، این مهم است.

" رفتن به تور هیجان انگیز است، فرهنگ های بسیار متفاوت و کشورهای متفاوتی را خواهیم دید و همچنین سفرهای زیادی خواهیم داشت.

" فقط به توری که ما فصل گذشته داشتیم نگاه کنید که چگونه مردم برای دیدن ما در کشورهای خودشان هیجان زده بودند، معتقدم آن ها کاملاً سزاور حضور ما در آنجا هستند.

" سال گذشته واقعاً تحت تاثیر قرار گرفتم، آن اولین تور پیش فصل مهم من در اینجا بود و اهمیت و بُعد باشگاه فوتبال آرسنال و اینکه آرسنال چقدر در سراسر جهان بزرگ است را درک می کنید، میزان حمایتی که ما دریافت کردیم و مردمی که بیرون از هتل منتظر بودند واقعاً دیوانه وار بود.

" فکر می کنم باشگاه در سفر به آن کشورها، حمایت از آن ها و دادن این فرصت به آن ها که از کمی نزدیک تر ما را بشناسند بسیار خوب عمل می کند."

توپچی ها در طول بازدیدشان از ژاپن یک کمپ تمرینی خواهند داشت و آرتتا معتقد است که این تمرینات در دراز مدت برای آماده سازی تیم در فصل آینده حیاتی خواهد بود.

" این مساله مهم است؛ زیرا امسال تقریباً سه هفته را در آنجا خواهیم گذراند، بنابراین این نیمی از آماده سازی ماست، می دانیم که در آنجا کارهای زیادی باید انجام دهیم اما تمرینات نیز باید باکیفیت باشد.

" بچه ها از آن چهار روز در ژاپن برای افزایش میزان تمریناتی که در طول روز انجام می دهیم استفاده خواهند کرد، ما در هشت یا نه روز نخست تور زمان زیادی برای سخت تمرین کردن نداریم؛ چرا که به صورت متوالی باید بازی کنیم و سفرهایی نیز داریم.

" فکر می کنم زمانی که به آن وقفه برسیم مهم است که یک کمپ ایجاد کنیم و به آماده سازی بپردازیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰