loading
در حال بررسی درخواست شما
حس خاصی است که آرسنالی شدم
حس خاصی است که آرسنالی شدم

حس خاصی است که آرسنالی شدم

 
شکودران، پس از همه شایعات و داستان‌ها در رسانه‌ها، در نهایت می‌توانیم بگوییم بازیکن آرسنال هستی. چه احساسی داری؟
 
خوشحالم. کمی زمان برد ولی در نهایت اینجا هستم و خوشحالم که دوباره در فوتبالم قدمی رو به جلو برداشتم چون فکر می‌کنم پیوستن به این باشگاه قدمی رو به جلو است. امیدوارم دوران فوق‌العاده‌ای اینجا داشته باشم.
 
فکر می‌کنم با آرسن ونگر هم صحبت‌هایی داشتی، او به تو چه چیزی گفت تا به این باور برسی که آرسنال باشگاه مناسبی برایت است؟
 
واقعا جذاب بود. وقتی باشگاهی جلو می‌آید و به جذب شما علاقه نشان می‌دهد - و آن هم باشگاهی مثل آرسنال - باعث می‌شود احساس ویژه‌ای داشته باشید. وقتی در مورد پیشنهاد آرسنال شنیدم و دیدم که باشگاه تلاش می‌کند تا من را جذب کند - حتی وقتی شرایط آسان نبود - وقتی این‌ها را می‌بینید، این احساس را می‌کنید که واقعا شما را می‌خواهند. به همین خاطر هم من حالا اینجا هستم.
 
در شبکه‌های اجتماعی صحبت‌های زیادی در مورد تو وجود داشت - به تمایل زیاد هواداران به پیوستنت به آرسنال توجه کردی؟
 
بله، متوجه بودم. عکس‌های زیادی را در توئیتر، اینستاگرم و فیسبوک دیدم. چند تایی از آنها هم باعث خنده من شدند. می‌دانم مردمی که فوتبال تماشا می‌کنند و با فوتبال زندگی می‌کنند و منتظر امضای قرارداد بازیکن جدیدی هستند، همیشه انتظار آسانی ندارند. برای به نتیجه رسیدن یک انتقال موارد زیادی است که باید طی شود به همین خاطر باید مطمئن باشید که همه کارها را به خوبی انجام می‌دهید و شروع خوبی داشته باشید. این همان کاری است که ما انجام دادیم. سعی کردیم عجله نکنیم، همه کارها را به بهترین شکل پیش ببریم و در نهایت فصل جدیدی را به درستی ورق بزنیم.
 
برای هوادارانی که شاید به خوبی تو را نشناسند، چه چیزی می‌توانی در مورد سبک بازی خودت بگویی؟
 
در کشورهای مختلفی فوتبال بازی کرده‌ام. فقط 24 سال دارم ولی در ایتالیا، آلمان و انگلستان بازی کرده‌ام که برای مدتی در اورتون بود. پس از آن در اسپانیا بازی کردم و سعی کرده‌ام بخشی از سبک بازی هر کشور را جذب کنم. می‌توانم بگویم بازیکن جنگنده‌ای هستم و برای هر توپی می‌جنگم، این چیزی است که در انگلستان یاد گرفتم ولی از طرفی خیلی هم تاکتیکی هستم. سعی می‌کنم بازی را بخوانم، همان کاری که در ایتالیا انجام می‌دهند. وقتی توپ را دارم سعی می‌کنم بازی کنم و از داشتن توپ لذت ببرم نه اینکه تا توپ را می‌گیرم سریع آن را رد کنم.
 
از زمانی که در اورتون بودی چه چیزی یاد گرفتی؟
 
وقتی به انگلستان آمدم خیلی جوان بودم. فقط 17 سال داشتم و در این سن آمدن به کشور جدیدی با زبانی متفاوت، فرهنگی متفاوت و فوتبالی متفاوت اصلا آسان نیست. مهمترین مسئله این بود که در انگلستان بزرگ رشد کردم و از یک پسر به یک مرد تبدیل شدم. سبکی که اینجا فوتبال بازی می‌کنید و هیچ جایی برای اشتباه کردن ندارید باعث شد رشد کنم.
 
بیا به ابتدای ماجرا برویم - در مورد بزرگ شدنت چه چیزی می‌توانی بگویی؟ از ابتدا دیوانه فوتبال بودی؟
 
وقتی با پدر و مادرم در این مورد صحبت می‌کنم، همیشه می‌گویند کنترل من ساده بوده چون فقط یه یک توپ، فضایی برای بازی کردن و چند دوست که با آنها بازی کنم نیاز داشتم. همیشه دیوانه فوتبال بوده‌ام. زیاد فوتبال تماشا نمی‌کردم یا چیزهای مربوط به فوتبال نمی‌خریدم - فقط دوست داشتم یک توپ داشته باشم و بازی کنم. بیشترین لذت را از بازی کردن می‌بردم. زیاد تماشا کردن فوتبال برایم لذت بخش نبود، دوست داشتم که خودم بازی کنم و بیشتر زمانم را با بازی کردن با دوستانم سپری می‌کردم.
 
با وجود این، آیا بازیکنی بود که وقتی بزرگ می‌شدی به او نگاه کنی؟
 
چند بازیکن بودند که دیدن بازی آنها را دوست داشتم. زیدان یکی از آنها بود و رونالدینیو یکی دیگر و دیوید بکام هم همینطور. در مجموع بازیکنانی بودند که دوست داشته باشم بازی آنها را ببینم.
 
چه چیزی بیشتر از همه تو را در مورد امضای قرارداد با آرسنال هیجان زده می‌کند؟
 
وقتی به باشگاه جدیدی می‌روید مسلما سعی می‌کنید قدمی رو به جلو بردارید. فکر می‌کنم با آمدن به اینجا همین کار را کردم چون آرسنال باشگاهی بزرگ با بازیکنانی بزرگ است و یک مربی فوق‌العاده دارد. برای من مهمترین مسئله این بود که اگر قرار است تغییری ایجاد شود آیا من چیز جدیدی یاد خواهم گرفت؟ آیا به پیشرفت من کمک می‌کند؟ فکر می‌کنم آمدن به اینجا به من کمک می‌کند که به عنوان یک بازیکن رشد کنم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۵۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰