loading
در حال بررسی درخواست شما
در حال حاضر این تیم بسیار انعطاف پذیر است
در حال حاضر این تیم بسیار انعطاف پذیر است

در حال حاضر این تیم بسیار انعطاف پذیر است

گل مرتساکر باعث شد آرسنال موفق به شکست تیم ده نفره فولهام شود.ونگر از کسب این سه امتیاز توسط یارانش خوشحال است.

ونگر میگوید:"ما عملکرد قابل توجهی داشتیم.شخصیت فوق العاده ای در این تیم وجود دارد.همواره وقتی در پنج دقیقه نهایی توپ در محوطه جریمه ما بود، گلی دریافت میکردیم اما در حال حاضر اینگونه نیست.این به این معناست که انعطاف پذیری در تیم وجود دارد و تیم درس گرفته است.

"یک امتیاز برایمان کافی نبود.ما قبل از بازی این را میدانستیم.معتقدم که نیمه اول خوب بودیم.زمانی که 11 به 11 بودیم به خوبی بازی کردیم و زمانی که 11 به 10 شدیم تا انتهای نیمه اول خوب بازی کردیم.

"در نیمه دوم بازی مان چندان خوب نبود.علت این به نظر ترکیبی از دلایل روانی و فیزیکی بود.ما بیشتر برای اشتباه نکردن بازی کردیم تا زدن گل دوم.

"بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که مهم است در نیمه دوم نیز به بازی در روشی مثبت ادامه دهیم،چراکه اگر ما عقب بکشیم ، هوادارانشان به حمایت از آنها برخواهند خواست.شما میتوانستید در 10 دقیقه پایانی ببینید که بازی بسیار عصبی دنبال میشود."

پس از بازی تعدادی از بازیکنان آرسنال پیراهنشان را به 3000 هوادار فوق العاده آرسنال در خارج از خانه دادند.ونگر احساس میکند این یک پیوند مثبت بین هواداران و بازیکنان خواهد بود که در هفته های پایانی اهمیت آن مشخص میشود.

"هواداران می دیدند که این تیم مبارزه میکند.حتی زمانیکه ما فوق العاده بازی نمیکردیم،مبارزه میکردیم.این چیزی است که هواداران میخواهند.

"هواداران شما میخواهند به تیم افتخار کنند.آنها عاشق باشگاه هستند و البته میخواهند بازیکنان نیز همین عکس العمل را نشان دهند.من فکر میکنم این حرکت خوبی بود که بازیکنان انجام دادند."(پرتاب پیراهنشان به داخل هواداران)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۳
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰