loading
در حال بررسی درخواست شما
دفاع کلیچی از مربی سابق
دفاع کلیچی از مربی سابق

دفاع کلیچی از مربی سابق



مدافع سال های نه چندان دور آرسنال که سال هایی است در منچسترسیتی بازی میکند در مورد فشارهای اخیر که روی آرسن ونگر  است نظرات خود را بیان کرد.
کلیچی که در سال 2011 امارات را به مقصد اتحاد ترک کرده است در بازی آرسنال 2-2 منچسترسیتی در ترکیب اصلی پپ قرار داشت.

در زمان های مختلفی در روز بازی ، برخی هواداران آرسنال از فرصت های بدست آمده استفاده کردند و برای رفتن ونگر شعارهایی دادند. آرسن ونگر در تابستان قراردادش با توپچی ها به پایان میرسد اما همچنان در مورد تمدید یا عدم تمدید آن صحبتی نکرده است. آرسنال هم با صدر جدول (حتی چهار تیم بالای جدول ) فاصله زیادی گرفته است که این شرایط هم برای هواداران ناخوش آیند است. از سویی چندی پیش آرسنال با نتیجه غیر قابل قبول 10-2 در مجموع دوبازی برای مونیخ شکست خورد و از لیگ قهرمانان کنار رفت.

اما گایل کلیچی که در تیم "شکست ناپذیر" های آرسنال حضور داشته است معتقد است آرسن ونگر باید بماند.
کلیچی گفت: من معتقدم او (ونگر) انتخاب درستی است. اگر او را کنار بگذارید و فرد دیگری را با همین سیستم و سیاست ها بیاورید فکر میکنید نفر بعدی نتایج بهتری میگیرد ؟! بهتر عمل میکند ؟! من اینطور فکر نمیکنم. من فکر نمیکنم مربی های زیادی باشند که بتوانند کارهای آرسن ونگر در 10 سال اخیر را تکرار کنند. گاهی آرزوهایی میکنیم که عاقبت خوشی برای ما ندارد وشرایط پیشین ما بسیار بهتر بوده است. بهتر است مراقب آرزوهایمان باشیم.

کلیچی با اشاره به گذشته خود در آرسنال گفت: من سال ها اینجا بوده ام و امیدوار بودم تا همه چیز روبه راه شود. شرایط سختی است واقعا رفتاری که با ونگر میشود درخور آرسن ونگر نیست. نظر دادن در فوتبال مجانی است و هرکس میتواند نظر دهد اما موضوع فقط گذشته نیست باید به "حال حاضر" هم فکر کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : TeamTalk
بازدید: ۳,۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰