loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدگاه جدید ما در دفاع
دیدگاه جدید ما در دفاع

دیدگاه جدید ما در دفاع


مدافع بلندقامت توپچی ها کمک کرد تا آرسنال دومین کلین-شیت متوالی را ثبت کند. این برد حیاتی که نتیجه ای مشابه پیروزی برابر بایرن را رقم زد، فاصله آرسنال را با جمع چهار تیم کاهش نیز کاهش داد.

مرتساکر پس از پیروزی در ولز میگوید پس از دیدار برابر تاتنهام، مدافعان تیم فیلم بازی برابر این تیم را بررسی کردند و این به آنها چشم انداز جدیدی را ارائه کرد.

"ما این کار را پش از هر بازی انجام میدهیم. ولی اینبار مدافعان این کار را خودشان مجزا انجام دادند و فکر میکنم پیشرفت زیادی ایجاد شد. ما خودمان را در تلویزیون مانند یک واحد جمعی دیدیم و فکر میکنم دیدن فیلم ها کار خوبی بود زیرا گاهی در زمین دیدگاه و احساس متفاوتی دارید.

"دیدن فیلم بازیها تصمیمی بود که همه ما گرفتیم. همگی این احساس را داشتیم که کاری باید انجام شود بنابراین همه وارد شدند و این احساس را داشتند که باید پیشرفت کنیم و بیشتر در زمین صحبت کنیم.

"مهمترین چیزی که فهمیدیم این بود که بیشتر یکدیگر را در زمین پوشش دهیم. موقعیت های زیادی بود که فشاری روی بازیکن صاحب توپ نبود و مدافعان برای توپ هایی که میان ما انداخته میشد آمادگی نداشت.

"ما همیشه این فیلم ها را نگاه میکنیم. ولی همه چیز این نیست. گاهی خوب است که موقعیت ها را ببینید و فکر میکنم لحظات مهم بازی برابر تاتنهام مسائل را برای همه بیشتر روشن کرد."

پیروزی برابر سوآنزی فاصله آرسنال را با رقیبان حفظ کرد و شکست تاتنهام برابر فولام این فاصله را کاهش داد.

"باران شدیدی میبارید، خصوصا در نیمه دوم. زمین بازی لغزنده بود ولی در نهایت پیروزی حیاتی بدست آمد.

"حالا وقفه خوبی را برای بازیهای ملی داریم، که برای همه کمی استراحت استو سپس میتواینم روی 9 بازی باقی مانده تمرکز کنیم. باید به روند پیروزی ها ادامه دهیم.

"در جایگاهی که میخواهیم باشیم نیستیم بنابراین فکر کردن به موقعیتمان در جدول هدف خوبی است. این همه کاری است که اکنون میتواینم انجام دهیم زیرا از سایر جامها کنار رفته ایم بنابراین تمرکزمان باید روی صعود در جدول باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰