loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: باید هفته را با قدرت تمام کنیم
رمزی: باید هفته را با قدرت تمام کنیم

رمزی: باید هفته را با قدرت تمام کنیم


شاگردان ونگر هفته گذشته نوریچ را شکست دادند ولی در بازی سه شنبه شب مقابل اورتون 2 امتیاز ارزشمند را از دست دادند تا با توجه به برد 3-0 چلسی مقابل فولام به رده چهارم جدول سقوط کنند.

اگر آرسنال بتواند فولام را شکست دهد به رده سوم باز خواهد گشت چون چلسی باید یکشنبه در خانه لیورپول به میدان برود و تاتنهام نیز میزبان منچستر سیتی است.

آرون رمزی اعتقاد دارد آرسنال باید رقبایش را تحت فشار قرار دهد.

" ایجاد فاصله میان ما و چلسی و تاتنهام مهم است. همیشه می دانستیم این هفته، هفته بزرگی برای ما خواهد بود. تا اینجا از دو بازی چهار امتیاز کسب کرده ایم، برای بازیهای زیادی بدون شکست بوده ایم و امیدوارم بتوانیم این هفته را با قدرت به پایان برسانیم و فولام را شکست دهیم، این سه امتیاز می تواند ما را در جایگاه قدرتمندی قرار دهد.

" اینکه به اورتون نبازیم مهم بود و فکر می کنم ما هنوز اعتماد به نفس زیادی داریم. در یک سوم جلوی زمین موفق نبودیم ولی در مجموع عملکرد منسجمی داشتیم و منتظر بازی فولام هستیم.

" تاتنهام و چلسی یک بازی با هم دارند، همچنین بازیهای دشوار دیگری نیز خواهند داشت. آنها امتیاز از دست خواهند داد پس ما خوشبین و مطمئن هستیم که می توانیم در جمع چهار تیم برتر باشیم.

" ما فقط روی بازی خودمان تمرکز می کنیم و روی بازی آینده تمرکز می کنیم. اگر در رده سوم جدول باشیم آنها کمی فشار روی خودشان احساس می کنند چون باید برای کسب سه امتیاز بازی بعدی خودشان بجنگند تا دوباره در جدول بالای ما باشند."

آرسنال، چلسی و تاتنهام مدعیان اصلی حضور در جمع چهار تیم برتر هستند ولی اورتون که مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات نمایش خیره کننده ای داشت تنها چهار امتیاز با آرسنال فاصله دارد و رمزی آنها را از رقابت بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان خارج نمی داند.

" مطمئن نیستم که اورتون از رقابت خارج شده باشد. فکر کنم آنها باید با چند تیم که در حول و حوش رده چهارم هستند بازی کنند. تیمها امتیاز از دست خواهند داد پس این برای ما مهم است که روند خودمان را حفظ کنیم و بازیهای باقی مانده را با برد پشت سر بگذاریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰