loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: تمام تیم باید تلاش زیادی انجام می داد
رمزی: تمام تیم باید تلاش زیادی انجام می داد

رمزی: تمام تیم باید تلاش زیادی انجام می داد


درمورد بازی...
بازی بسیار خوبی بود، احساس کردم همه بسیار سخت تلاش کردند، این تلاش از مهاجمان آغاز شد و آن ها از جلوی زمین به خوبی پرس را انجام دادند. در پایان تمام تیم باید تلاش زیادی انجام می داد و 20 دقیقه پایانی دشوار بود. ما در 15 روز گذشته دقایق زیادی را بازی کرده ایم بنابراین کار سختی داشتیم اما بر آن غلبه کردیم و در پایان این نشان داد که این بازی برای بازیکنان و هواداران چه معنایی دارد.


درمورد رمز پیروزی...
فقط فکر می کنم همه برای یکدیگر تلاش زیادی انجام دادند، حفظ شکل تیمی خوب، اجازه ندادن به آن ها برای بازی کردن میان خطوط و ما موفق شدیم کارمان را انجام دهیم و عملکرد فوق العاده ای ارائه دهیم.


درمورد نشان دادن اراده در پایان بازی...
قطعاً. آن ها پول زیادی خرج کرده اند و فکر می کنم انتظار داشتند پیروز شوند، آن ها اراده بیشتری به ما دادند که به میدان برویم و پیروز شویم که ما نیز آن را انجام دادیم.


درمورد معنایی که پیروزی برای بازیکنان دارد...
می توانستید در پایان از واکنش بازیکنان متوجه آن شوید، این پیروزی معنای زیادی برای ما دارد. می خواستیم پس از شکست ناامید کننده مقابل ویلا در لیگ به مسیر پیروزی در خانه برگردیم و امروز توانستیم دوباره آن را انجام دهیم. از این پیروزی خوشحالیم.


درمورد پیامی که پیروزی برای هواداران می فرستد...
اینکه کیفیت زیادی در تیم داریم، مربی به ما اعتقاد دارد و ما هم توانایی های خود و ارائه عملکردهایی فوق العاده را باور داریم. شاید مربی نیز می داند که احتمالاً تا حدودی کم تعداد هستیم. اطمینان دارم که آن ها در طول 24 ساعت آینده تا آنجا که بتوانند روی آن کار خواهند کرد.


درمورد رفتن به بازی های ملی در اوج آمادگی...
به نظرم مهم بود که پیش از بازی های ملی در این دیدار برنده شویم بنابرای اکنون خوشحالیم. نباید با شکست به سوی بازی های ملی می رفتیم و برای دو هفته درمورد آن فکر می کردیم. از پیروزی امروز خوشحالیم.


درمورد روند نزولی در فرم خود که پس از بازی های ملی در مقطع مشابه در فصل گذشته داشتید...
[ از تکرار آن ] مطمئن نیستیم اما می دانیم که در تیم کیفیت داریم تا خوب کار کنیم و در روزمان هرکسی را شکست دهیم ، چیزی که امروز دوباره آن را نشان دادیم. در بخش عمده ای از نیمه دوم باید تلاش زیادی انجام می دادیم اما عملکرد تیمی خوبی بود و معتقدم در پایان استحقاق پیروزی را داشتیم.


درمورد اولیویه ژیرو...
به عقیده من او امروز بازی بسیار خوبی داشت. در جلوی زمین بسیار سخت تلاش کرد و گل بسیار خوبی به ثمر رساند. در حال حاضر اعتماد به نفسش در سطح بالایی قرار دارد و اینکه به مهاجم دیگری نیاز داریم یا نه به مربی بستگی دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰