loading
در حال بررسی درخواست شما
روزیسکی: اکنون فرم خانگی مهم است
روزیسکی: اکنون فرم خانگی مهم است

روزیسکی: اکنون فرم خانگی مهم است



تیم آرسن ونگر پس از کسب یک پیروزی دشوار در خانه وست برومویچ وارد منطقه صعود به لیگ قهرمانان شد اگرچه یک روز بعد بار دیگر از میان چهار تیم برتر خارج شد. با توجه به اینکه آرسنال در دو دیدار بعدی خود در ورزشگاه امارات میزبان نوریچ و اورتون است فرصت خوبی دارد تا با کسب نتایج لازم در این دو دیدار به جمع چهار تیم برتر برسد.

آرسنال در 9 دیدار اخیر خود در لیگ برتر با کسب 22 امتیاز از 27 امتیاز ممکن موفق شده فاصله خود را با چلسی و تاتنهام کاهش دهد و اکنون روزیسکی معتقد است که بهبود فرم خانگی می تواند باعث صعود آن ها به لیگ قهرمانان برای 16امین سال متوالی شود.

توماس می گوید: " در طول چند بازی اخیر فوتبال خوبی انجام داده ایم. زمانی که در خانه بایرن مونیخ و در جایی مانند وست بروم که در 20 دقیقه پایانی تحت فشار هستید پیروز می شوید این به شما اعتماد به نفس می دهد.

" اما اگر درمورد مقام سوم یا چهارمی صحبت می کنید باید بازی های خانگی خود را ببرید، فرم ما در آنجا باید بهبود یابد.

" اگر به عقب برگردید و بازی مقابل تاتنهام را به خوبی تحلیل کنید می بینید که عملکرد بدی نداشتیم، ما دو اشتباه احمقانه انجام دادیم و برای آنها تنبیه شدیم. تلاش کردیم که آن ها را اصلاح کنیم و می توانستید پیشرفت در آن را در مونیخ ببینید.

" ما اکنون در وضعیتی هستیم که فقط روی خودمان تمرکز می کنیم، فریب دهنده است که مرتباً فکر کنید ' تاتنهام و چلسی کجا بازی می کنند؟' ما فقط روی خودمان و آنچه ارائه می دهیم تمرکز می کنیم.

" چنین تجربه ای را از سال گذشته داریم، تیم از این وضعیت آگاه است که این می تواند به نفع ما باشد اما این را نیز می دانیم که باید باثبات تر باشیم.

" و اگر هر هفته فوتبالی مانند آنچه که شنبه انجام دادیم را ارائه دهیم آنگاه اطمینان دارم که به آنجا ( حضور در بین چهار تیم برتر ) خواهیم رسید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰