loading
در حال بررسی درخواست شما
سال ۲۰۱۳ از نگاه ونگر
سال ۲۰۱۳ از نگاه ونگر

سال ۲۰۱۳ از نگاه ونگر

بعد از شکست توپچی ها در داربی شمال لندن در ماه مارچ خیلی ها اعتقاد داشتند آرسنال نمی تواند فصل را بین چهار تیم برتر به پایان برساند.

ولی کسب هشت برد و دو تساوی در ۱۰ بازی پایانی لیگ موجب شد آنها به لیگ قهرمانان برسند.

" یک لحظه به یاد ماندنی در این سال، با اینکه من هم درک می کنم که مردم می گفتند ما بیش از حد خوشحالی می کردیم، پیروزی ما در آخرین بازی فصل مقابل نیوکاسل بود چون در بعضی اوقات فصل حضور در جمع چهار تیم مثل یک ماموریت غیر ممکن به نظر می رسید.

" برای من چون توانستیم حضور باشگاه در لیگ قهرمانان را تضمین کنیم و داشتن چنین ثباتی در این سطح یکی از برجسته ترین اتفاقات سال ۲۰۱۳ بود.

" به اعتقاد من یکی دیگر از برجسته ترین اتفاقات این بود که ما ثبات خوبی داشتیم و توانستیم به موقعیت قدرتمندی در لیگ برتر برسیم. پس از اینکه فصل گذشته در رقابت برای قهرمانی ناکام بودیم حالا به کورس بازگشته ایم و این چیزی است که می توانیم از سال ۲۰۱۳ حفظ کنیم."

آرسنال در سال ۲۰۱۳ بیشتر از هر تیم دیگری امتیاز جمع کرد و در حالی که ونگر به این موضوع افتخار می کند می گوید تیمش باید این روند را در سال جدید نیز حفظ کند.

" همانطور که می دانید این یک جام نیست اما این نشان دهنده ثبات ما و نشان دهنده وضعیت کلی تیم است. اگر بتوانید از اول ژانویه تا پایان دسامبر این فرم خوب را حفظ کنیم به این معناست که پیشروی خوبی داشته اید. ما می خواهیم این روند را در سال ۲۰۱۴ نیز ادامه دهیم و رقابت خوبی برای فتح لیگ برتر داشته باشیم.

" در سال ۲۰۱۳ بسیار با ثبات بوده ایم و این موجب افزایش اعتماد به نفس می شود. به نظر شخص من، این تیم نگرش بسیار خوبی از خود نشان داده و برای من به عنوان مربی این تیم داشتن این گروه از بازیکنان در خارج از زمین و داخل زمین یک مزیت است، چون آنها نگرش با کلاسی دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰