loading
در حال بررسی درخواست شما
سانوگو: گل خواهم زد
سانوگو: گل خواهم زد

سانوگو: گل خواهم زد

او در مصاحبه با اکیپ گفت: "به 6 ماه زمان برای تطبیق یافتن با شرایط جدید نیاز داشتم. مشکلات زیادی داشتم. تطبیق پیدا کردن با لیگ برتر دشوار است. اندکی کمبود اعتماد به نفس داشتم و کمی هم تحت فشار بودم. 21 بودن و بازی کردن در نوک حمله آرسنال ساده نیست.

هر چند که سانوگو هفته پیش در جریان رقابت های انتخابی یورو 2015 زیر 21 سال برای فرانسه مقابل قزاقستان و ایسلند گلزنی کرد.

این عملکرد ها به افزایش اعتماد به نفس او کمک می کند اما با آمدن دنی ولبک کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد، حتی با وجود مصدومیت ژیرو.

"او قصد دارد برای حضور در ترکیب بجنگد. فصل قبل به خودم شک نداشتم، بیشتر از مصدوم شدن واهمه داشتم. اگر مربی به من بازی می داد به خاطر اعتمادی بود که به من داشت.

"مستحکم تر شده ام. مدافعان می توانند کاملا خطرساز باشند. وقتی از لیگ دو فرانسه می آیید و می دانید باید با کمپانی رو به رو شوید مسئله بزرگی است. اما من تجارب زیادی کسب کردم.

"آرسنال باشگاه بزرگی است. هواداران می دانند من در سطح جوانان گل های زیادی زده ام، آنها من را کمی تحت فشار قرار داده اند. زمانی که اولین گلم را بزنم همه چیز خوب می شود. اگر آنها از من انتقاد می کنند مشکلشان این است [که گل نمی زنم]. من هنوز اینجا هستم، می خواهم بازی و پیشرفت کنم و گل بزنم. دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۱۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۸۲۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰