loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا: دوباره بیدار شدیم
سانیا: دوباره بیدار شدیم

سانیا: دوباره بیدار شدیم


پس از سپری کردن ماه مارچ ناامید کننده توپچی ها نیمه نهایی برابر ویگان را بردند و در لیگ وستهم و هال سیتی را پشت سر گذاشتند.

سانیا از روند تیم خوشحال و میگوید این نشانه ای خوب برای ادامه کار است.

"امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم زیرا هنوز چند بازی باقی مانده. خوب بود که کنار هم ماندیم چون خیلی بد بازی میکردیم و امتیازهای زیادی از دست دادیم.

"ولی زمان آن رسیده بود که بیدار شویم و این کاری بود که در بازی های اخیر انجام دادیم. کمی بیشتر میجنگیم و همچنین در زمین بیشتر به هم کمک میکنیم.

"باید واکنش نشان میدادیم چون بازی های زیادی را باخته بودیم و برای بردنشان نجنگیده بودیم. تصویر متفاوتی از عملکرد سال گذشته نشان دادیم که آرسنال سال گذشته نبود.

"ولی حالا میجنگیم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت. در مقابل ویگان شخصیت تیم را نشان دادیم. خوب بود که به بازی برگردیم و نیمه نهایی را بنده شویم و فکر میکنم در پایان به تیم قدرت داد."

آرسنال امشب به مصاف نیوکاسل خواهد رفت که چندان خوب نتیجه نگرفته است ولی سانیا میگوید بازیکنان باز هم برای گرفتن سه امتیاز باید به سختی تلاش کنند.

"باید تک تک بازی ها را برنده شویم و بازی به بازی پیش برویم تا به لیگ قهرمانان برسیم و جام حذفی را ببریم. کار ساده نخواهد بود - نیوکاسل میخواهد بازی متفاوتی ارائه کند، میخواهند امتیاز بگیرند و دوباره بیدار شوند درست مانند کاری که ما کردیم."



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰