loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا قبل از رفتن جام می خواهد
سانیا قبل از رفتن جام می خواهد

سانیا قبل از رفتن جام می خواهد


مدافع فرانسوی آرسنال تا تابستان 2014 با توپچی ها قراردارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد او در جریان است.

سانیا همواره مشتاق به تمدید قراردادش با آرسنال بوده ، اما قابل درک است که او انتظار پیشنهاد قراردادی بیش از دوازده ماه را دارد.

با این که هنوز مشخص نیست او تا چه زمانی در شمال لندن خواهد ماند ، گمانه زنی ها در خصوص علاقه ی اینتر میلان و پاریس سنت ژرمن به این مدافع 29 ساله آغاز شده است.

سانیا اذعان می کند که نمی توان به قطع و یقین گفت فصل آینده هم در آرسنال خواهد بود یا نه ، اما امیدوار است قبل از تجربه کردن چالش های جدید با آرسنال به موفقیت دست بیابد.

او به آتلانتیک فوتبال گفت : " حقیقت این است که من با آرسنال قرارداد دارم و تا وقتی اینگونه است همه چیز به باشگاه مربوط می شود "

" قبل از ترک این تیم ، چون بالاخره روزی از اینجا خواهم رفت ، دوست دارم که جام هایی را با آرسنال برنده شوم. در حال حاضر نمی خواهم پاسخ بدهم که بله یا خیر ، چون در فوتبال شما نمی دانید که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد "

از او پرسیده شد شرایط پیشرفت برنامه های آرسنال در این فصل را چگونه ارزیابی می کند و سانیا افزود : " آهسته ، به چند دلیل در شروع کار مشکل داشتیم. بازیکن های بزرگی را از دست داده بودیم و بازیکن های خوبی به ما اضافه شده بودند. می دانیم این زمان می برد که همگی آماده شوند "

" ما بقی فصل برای ما خیلی خیلی سخت خواهد بود. مبارزه با تیم هایی مثل منچستر یونایتد و منچستر سیتی که هرگز از اهدافشان چشم پوشی نمی کنند. اما ما می خواهیم نیمه دوم فصل را با بهترین شکل پشت سر بگذاریم "

" از کسب قهرمانی در لیگ خیلی دور شده ایم و برای کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار هستیم. حقیقت این است که ما چیزی را به دست نمی آوریم که مردم واقعا از ما انتظارش را دارند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky
بازدید: ۱,۲۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰